حلقه شنا بادی طرح برگ

Intex 58263

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: وینیل
  • قطر: 97 CM
  • ضخامت جنس: 0.25 MM
16%
646,000
546,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی طرح برگ از محصولات مهیج و جذابی است که قطعا می تواند تفریح مهیج آبی شما را به بهترین شکل ممکن خاص تر کند. این حلقه شنا هم از نظر طراحی و هم از نظر جنس و کیفیت می تواند یک پیشنهاد عالی برای شما به شمار رود زیرا ساختار این محصول به گونه ای است که در نگاه اول می تواند نیاز شما را از بابت در اختیار داشتن یک کالای عالی برطرف سازد. در همین خصوص در این مطلب به بررسی این حلقه شنا خواهیم پرداخت.

ساختار حلقه شنا بادی طرح برگ به صورت گرد شکل گرفته است که به گونه ای که قطعا با توجه به ابعادی که دارد برای استفاده سنین مختلف مناسب و ایده آل می باشد. بخش مرکزی این حلقه شنا به صورت تو خالی طراحی گردیده است که قطعا این خصوصیت هم یکی دیگر از مواردی است که می توانید در ارتباط با این حلقه شنا و طراحی آن مطرح کنیم.

حلقه شنا بادی طرح برگ

در کنار این موارد بهره مندی از دو عدد دستگیره حمل و نقل نیز باعث شده تا به سادگی هر چه تمام تر پس از قرار گیری بر روی آب بتوانید تعادل خود را حفظ کرده و از یک محصول کامل و با ایمنی بالا لذت ببرید. وجود این دو دستگیره نیز در حمل و نقل آسان این محصول نیز تاثیر گذار خواهد بود. دیگر مسئله ای که در خصوص حلقه شنا بادی طرح برگ می توانیم عنوان کنیم بحث جنس و کیفیت بدنه این کالاست.

با توجه به ضخامت فوق العاده بدنه این حلقه شنا و با در نظر گرفتن جنس این محصول که از نوع PVC طراحی و تولید شده است ، شما می توانید با اطمینان خاطر دست بهخرید و ثبت سفارش این محصول بزنید. حال با در نظر گرفتن این ویژگی ها امکان خرید و ثبت سفارش این محصول با قیمت عالی برای شما از سایت فروشگاه سعید اینتکس فراهم خواهد بود.

برند
INTEX
جنس
وینیل
قطر
97 CM
ضخامت جنس
0.25 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
ندارد
تحمل وزن
80 KG
وزن بسته بندی
0.6 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
9 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...