حلقه شنا بادی طرح دار آبی

intex 59251

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 91 CM
  • جنس: وینیل
  • ضخامت جنس: 0.23 MM
41%
414,000
245,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی طرح دار آبی یکی از زیبا ترین و با کیفیت ترین حلقه های بادی شنا تولید شده، می باشد که دوام و مقاومت لازم و کافی را در برابر آب داشته و می تواند یک تفریح و سرگرمی هیجان انگیز را برای شما عزیزان به همراه داشته باشد. این حلقه شنا با طراحی منحصر به فرد قابل استفاده برای تمامی افراد با سنین مختلف می باشد که تحمل وزن مناسبی داشته است. این محصول برای آموزش و شنا استراحت بر روی آب های آرام طراحی شده است که قابل استفاده داخل استخرها، دریاچه ها، سد ها و.... می باشد که تا کنون توانسته در تولید محصولات بادی موفق باشد و با کیفیت ترین محصولات را برای کودک و بزرگسال طراحی و تولید نماید. لازم به ذکر است یکی از مهم ترین موارد در انتخاب محصول دلخواهتان، توجه نمودن به جنس و کیفیت محصول می باشد زیرا که این نکته تاثیر مستقیم و مهمی بر طول عمر محصول و ایمنی شما عزیزان خواهد داشت.

پس به همین منظور این حلقه شنا از جنس وینیل یا همان پی وی سی رنگی تهیه شده که از مقاومت مطلوبی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار بوده و می توان با خیالی آسوده آن را در فضاهای باز نیز مورد استفاده قرار داد. البته همانطور که می دانید علاوه بر کیفیت این محصول، طریقه استفاده شما نیز بر طول عمر آن بسیار موثر خواهد بود. پس به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی این حلقه شنا و افزایش طول عمر آن می بایست از برخورد اشیاء و اجسام نوک تیز به بدنه آن ممانعت کرده و از قرار دادن آن در برابر حرارت بالا و... خودداری نمایید و اما در صورت بروز هرگونه آسیب دیدگی می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید. این محصول دارای وزن اندک و سبکی بوده و به راحتی قابلیت حمل و جابه جایی آن خواهد بود. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را از طریق نمایندگی اینتکس و به همراه ضمانت نامه معتبر دریافت نمایید.

برند
INTEX
قطر
91 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.23 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
تحمل وزن
60 KG
وزن بسته بندی
0.36 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
9 سال به بالا
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...