حلقه شنا بادی طرح دار جدید

intex 59251

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 91 CM
  • جنس: وینیل
  • ضخامت جنس: 0.23 MM
41%
414,000
245,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی طرح دار جدید تولید شرکت اینتکس یکی از زیبا ترین حلقه های بادی برای شنا و تفریحات آبی کودک و بزرگسال بوده که در بالا ترین کیفیت و استحکام توسط برند معتبر اینتکس طراحی و تولید شده است. این حلقه بادی شنا دارای رنگ بندی مختلف و جذابی طراحی و تولید شده و همچنین این حلقه بادی دارای ساختار بدنه گرد بوده که دارای رنگ بدنه بنفش و سفید شاد به صورت چند رنگ بوده که برای مصرف کنندگان بسیار جذاب می باشد این حلقه بادی در این ابعاد دارای تحمل وزن بالایی بوده که برای سنین بالای 8 سال قابل استفاده می باشد و با داشتن تنوع رنگ مطابق سلیقه افراد خریداری می شود.. این محصول ساخته شده از pvc با روکش طرح چرم براق بوده که دارای ضخامت لایه ای مناسب بوده و با قرارگیری بر روی سطح آب در مدت زمان طولانی دچار پارگی و پوسیدگی نمی گردد.

 این حلقه بادی شنا کودک و بزرگسال دارای وزن بدنه سبک و قابل حمل بوده که از حمل و نقل آسان بهره می برد. این محصول قابل استفاده بر روی آب های آرام مانند استخرها و... بوده که یک روز لذت بخش را برای افراد خانواده و دوستان به ارمغان می گذارد. این حلقه شنا توسط پمپ باد مخصوص محصولات بادی راه اندازی شده که شما می توانید این پمپ باد را از طریق فروشگاه اینتکس بصورت جداگانه تهیه نمایید. لازم به ذکر است برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه آن بپرهیزید. حلقه شنا بادی طرح دار جدید محصولی زیبا با ساختاری پرتابل بوده که برای استفاده در آب های آرام طراحی شده است. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این کالا منحصر به فرد و کاربردی را خریداری نمایید.

برند
INTEX
قطر
91 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.23 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
تحمل وزن
60 KG
وزن بسته بندی
0.36 KG
پمپ باد
باد
مناسب برای
9 سال به بالا
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...