حلقه شنا بادی طرح دار نارنجی

intex 59251

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 91 CM
  • جنس: وینیل
  • ضخامت جنس: 0.23 MM
41%
414,000
245,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی طرح دار نارنجی یکی از جذاب ترین و زیبا ترین مجموعه محصولات بادی اینتکس با رنگ آمیزی فوق العاده، خاص و با داشتن طراحی جذاب به صورت رنگی که جلوه و زیبایی این محصول را چند برابر کرده، تولید شده است. این حلقه شنا با طراحی منحصر به فرد دارای ارتفاع و حجم مناسبی بوده که قابل استفاده برای تمامی افراد می باشد که تحمل وزن مناسبی داشته و بیشتر قابل استفاده کودک و نوجوان و خانوم ها بوده است. این حلقه شنا بادی دارای دو رنگ بدنه زیبا با طراحی برگ گل بوده که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می نماید و می تواند بر روی آب جذابیت بی نظیری را ایجاد نماید. این شناور بادی برای تفریحات آبی و مناسب شنا بوده که به صورت گرد و تو خالی طراحی شده است که از بدنه ای زیبا و با کیفیت بهره می برد. حلقه بادی گرد با رنگ های جذاب دارای طراحی گل های رنگی و زیبا یکی از لوازم شنا و تفریحات آبی با زیبایی خاص بوده است.

اين حلقه شنا با کيفيت دارای جنس بدنه وينيل بوده که دارای ضخامت لایه ای مناسبی است و همچنین بسیار مقاوم و با دوام در آب قابل استفاده می باشد و به هیچ عنوان و به راحتی دچار پوسیدگی و پارگی نخواهد شد. حلقه شنا بادی طرح دار نارنجی توسط پمپ باد محصولات بادی در مدت زمان بسیار کوتاه راه اندازی شده و مورد استفاده قرار می گیرد. این حلقه های بادی تولید شده توسط شرکت معتبر اینتکس بوده و یکی از تولیدات جدید این شرکت محسوب می گردد که تا کنون از فروش بسیاری بهره برده و رضایت اغلب مصرف کنندگان را به همراه دارد. این حلقه بادی یک هدیه مناسب برای دوستان و اعضای خانوادتان می باشد که تابستانی به یاد ماندنی را برای آن ها به وجود می آورد. برای خرید این حلقه شنا کاربردی و با کیفیت با نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.

برند
INTEX
قطر
91 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.23 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
تحمل وزن
60 KG
وزن بسته بندی
0.36 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
9 سال به بالا
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...