حلقه شنا بادی طرح دلفین بست وی Bestway 36128

Bestway 36128

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
181,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی طرح دلفین بست وی Bestway 36128 یکی از بهترین و کاربردی ترین حلقه های شنا بادی تولید شده توسط شرکت بزرگ بست وی بوده و همانطور که قابل مشاهده است در طراحی آن دقت و ظرافت زیادی ایجاد شده و به تازگی به بازار عرضه شده و مورد استقبال بسیاری از خریداران قرار گرفته است. این محصول دارای طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی بوده که توجه بسیاری را به خود جلب می کند و این طراحی به صورت ترکیبی از رنگ های مختلف آبی، قرمز و سفید انجام گرفته که روی بدنه ی این محصول کشیده شده است. لازم به ذکراست این حلقه شنا بادی بر روی آب تحمل وزن بسیار مناسبی داشته و همچنین قابل استفاده برای کودکان و خردسالان می باشد. 

گفتنی است قسمت رویه این کالا از جنس پی وی سی درجه یک و بخش داخلی آن از وینیل ساخته شده که انعطاف خوبی داشته و در برابر فشار نیز مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. البته در کنار تمام این موارد باید به این مسئله اشاره کنیم که این کالا وزن بسیار کمی داشته و همین امر باعث حمل و نقل سریع و آسان این حلقه شنا شده است. شما عزیزان می توانید از این محصول درآب های آرام و استخرها استفاده کرده و تعادل خود را بر روی آب به صورت کامل حفظ کنید که قطعا برای یادگیری و آموزش شنا هم کاملا ایده آل خواهد بود. شما می توانید این محصول بادی را از همین صفحه در نمایندگی اینتکس سفارش دهید و محصول مورد نظر خود را درکمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

نوع تفریحی 
 قطر 84 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC
 تعداد دستگیره -
 پمپ خیر
تحمل وزن 40 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای سه طرح بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  برچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...