حلقه شنا بادی طرح گل

Intex 58263

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
19%
546,000
446,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی طرح گل یکی دیگر از محصولات مهیج و جذابی است که بیشتر به دلیل طراحی و ساختاری که دارد مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته است. شما می توانید مشاهده کنید که این حلقه شنا به صورت کاملا گرد طراحی و تولید شده است که این گرد بودن محصول و ابعاد ایده آلی که دارد یکی از ویژگی های خوب این کالا به شمار می رود. نکته مهمی که باعث شده تا این کالا نسبت به نمونه های مشابه متفاوت تر باشد بحث طراحی موجود بر روی این حلقه شنا می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که بر روی بدنه اصلی این محصول تعداد زیادی گل و شاخ وبرگ نقش بسته است که زیبایی های این محصول را دو چندان کرده است.

حلقه شنا بادی طرح گل

در کنار این موارد شما می توانید مشاهده کنید که در بخش های کناری این حلقه شنا دو عدد دستگیره برای حفظ تعادل وجود دارد که قطعا مزیت مهم و جذاب این حلقه شنا خواهد بود. در کنار این نکات اگر شما این محصول را راه اندازی کنید متوجه خواهید شد که ضخامت این محصول به قدری است که بدون نگرانی از بابت افت کیفیت این محصول می توانید از آن بهره مند شوید. البته فروشگاه سعید اینتکس این مزیت را هم در اختیار شما قرار داده است که با خرید این محصول کارت گارانتی را هم دریافت کنید. با توجه به این نکات هم اکنون امکان ثبت سفارش این حلقه شنا برای شما فراهم خواهد بود.

 نوع تفریحی
 قطر 97 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 20*17*5 سانتی متر
 پمپ 
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 3 سال
 دارای دو دستیگره تعادل
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...