حلقه شنا بادی فلامینگو bestway 36306

bestway 36306

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • طول: 84 CM
  • عرض: 84 CM
  • ارتفاع: 71 CM
11%
366,000
326,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی فلامینگو bestway 36306 یکی از جذاب ترین محصولات بست وی در زمینه لوازم شنا و تفریحات آبی بوده که به زیبایی و یه شکل یک فلامینگو ساخته شده و می تواند اوقات خوشی را برای تمامی کودکان فراهم کند. حلقه شنا بادی فوق، وسیله ی خوبی برای سرگرمی کودکان بوده و  شما می توانید به راحتی به این محصول  دسترسی داشته باشید و بدون هیچ محدودیتی محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. در بین تمامی محصولات بادی موجود در این شرکت این حلقه شنا بادی قرار داشته که کیفیت ساخت بالای آن باعث شده تا شما بتوانید آن را به راحتی برای استفاده ی کودکان قرار دهید. گفتنی است از ویژگی های مهم این کالا در درجه اول طراحی آن بوده که نگاه خریداران مختلف را به خود جلب کرده است.

 لازم به ذکر است همانطور که از تصاویر این محصول پیداست، بدنه ی آن به شکل گرد بوده که بر روی این بدنه شخصیت محبوب کودکان یعنی یک فلامینگو صورتی رنگ طراحی شده که تصویر آن به چشم می خورد و این ویژگی می تواند حس بسیار خوبی را به کودکان منتقل کند. لازم به ذکر است تمامی قسمت بدنه این کالا توسط بهترین متریال و مواد اولیه موجود در دنیا ساخته شده و از نظر کیفیت و طول عمر در بالاترین درجه ممکن قرار گرفته است. شما عزیزان می توانید تنها با مراجعه به سایت اینتکس و یا تماس با شماره تلفن های درج شده در سایت اینتکس محصول مورد نظرتان را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.  

برند
bestway
طول
84 CM
عرض
84 CM
ارتفاع
71 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
.
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
تحمل وزن
.
وزن بسته بندی
0.240 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
3 تا 6 سال
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...