حلقه شنا بادی مدل دونات صورتی bestway 36118

Bestway 36118

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • قطر: 1.07 CM
  • جنس: وینیل
  • ضخامت جنس: 0.19 MM
26%
596,000
446,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی مدل دونات صورتی bestway 36118 یکی از خاص ترین و جذاب ترین حلقه های بادی است که برای شنا و آموزش آن طراحی و تولید شده است و می تواند به راحتی افراد در محیط های آبی کمک کند. محصول دلخواه سبب ایجاد تفریحات آبی ایمن می شود و کمک می کند کسانی که مهارت شنا ندارند بدون مشکل در محیط آب های آرام قرار گیرند و به لذت بپردازند. با توجه به کیفیت و مرغوبیت بدنه می توان به طول عمر و سازگاری بالای آن نیز اشاره داشت که نظر عده زیادی را به خود جلب کرده است و می تواند به منظور داشتن امکانات کامل مورد بهره برداری قرار گیرد. طراحی ظاهری بدنه نیز در نهایت خلاقیت انجام گرفته است تا کمک به مورد استفاده قرار گرفتن برای افراد کند و سعی دارد بیش ترین میزان سازگاری را برای آن ها رقم بزند.

 بدنه دارای بهترین متریال است که ضد حساسیت بودن و ضخامت زیادی از خود نشان می دهد تا غیر قابل نفوذ بوده و هیچ گونه آب و رطوبتی به داخل بدنه وارد نشود. در نتیجه با توجه به داشتن مزیت های زیاد می توان این محصول را مورد بهره برداری قرار داد و از آن در طی مدت زمان طولانی لذت برد. حلقه شنا بادی مدل دونات صورتی bestway 36118 فانتزی و زیبا است و به دلیل داشتن رنگ صورتی می توان آن را برای دختر ها خریداری کرد. این محصول برای استفاده 12 سال به بالا طراحی شده است و بدنه ای با قطر بزرگ دارد تا در داخل آن به راحتی قرار گیرند و به تفریحات آبی خود بپردازند. وزن کم بدنه و توخالی بودن آن سبب قرار گیری حالت معلق بر روی سطح آب می شود و می تواند رضایت مخاطب را جلب کند. کسانی که تمایل به خرید چنین محصول با کیفیت و مرغوبی دارند می توانند از طریق مراجعه به سایت فروشگاه اینتکس اقدام به خرید نمایند.

برند
bestway
قطر
1.07 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.19 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
ندارد
تحمل وزن
-
وزن بسته بندی
0.1 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
12 سال به بالا
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...