حلقه شنا بادی نارنجی بست وی bestway 36022

Bestway 36022

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • قطر: 51 CM
  • جنس: وینیل
  • ضخامت جنس: 0.19 MM
36%
196,000
126,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی نارنجی بست وی bestway 36022 مناسب کودکان می باشد که به این رنگ علاقه دارند و خرید محصولات مورد استفاده خود را با این رنگ انجام می دهند. وزن کم بدنه و کم جا بودن آن سبب راحتی حمل و نقل محصول شده است و می توان آن را در زمان رفتن به مسافرت و گردش با خود به همراه داشت تا در نتیجه برای ایجاد ایمنی بیش تر برای کودکان مورد استفاده قرار داد. بدنه محصول توخالی می باشد که فضای داخلی آن تنها با باد درست شده به وسیله پمپ باد دستی پر می شود. از این رو شرایط استفاده و بهره برداری آسان از این محصول وجود دارد که افراد می توانند نسبت به داشتن آن اقدام کنند و از وجود چنین شرایطی لذت ببرند. 

حلقه شنا بادی نارنجی بست وی bestway 36022 برترین نمونه از محصولات بادی است که برای کودکان سه تا شش سال کاربرد دارد و می تواند برای آن ها ایمنی ایجاد کند تا در محیط های آبی بدون مشکل مشغول تفریحات آبی خود شوند. با داشتن این محصول شنا و تفریحات آبی به بهترین شکل انجام می شود و در کنار والدین به سرگرمی های خود در فصول گرم سال پرداخت. برای استفاده از این محصول در محیط های آبی و فضای باز که در معرض تابش خورشید می باشد همواره در محصول ایجاد سازگاری شده است که می توان به راحتی بدون ایجاد آفتاب سوختگی و یا آسیب به بدنه از داشتن آن لذت برد. استخر های خانوادگی همواره بهترین محیط برای استفاده از این محصول می باشد که تمامی اعضای خانواده قادر به استفاده از آن هستند و کودکان نیز در کنار آن ها مشغول سرگرمی می باشند. در نتیجه خرید آن لازم و ضروری است. اگر کودک در سنین سه تا شش سال دارید این محصول را از فروشگاه مرکزی اینتکس سفارش دهید.

برند
bestway
قطر
51 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.19 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
ندارد
تحمل وزن
-
وزن بسته بندی
0.1 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
3-6 سال
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...