حلقه شنا بادی کودکانه طرح ستاره

intex 59241

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
18%
91,000
75,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی کودکانه طرح ستاره نمونه ای از یکی از شیک ترین و با دوام ترین حلقه های بادی شنا می باشد که کیفیت و مقاومت لازم را در برابر آب دارد و می تواند یک سرگرمی هیجان انگیز و تفرحی ایمن را برای کودکان عزیز شما به همراه داشته باشد. این حلقه شنا با طراحی منحصر به فرد قابل استفاده افراد بالای 5 سال می باشد که تحمل وزن مناسبی داشته و بیشتر قابل استفاده کودک و نوجوان و اغلب خانوم ها بوده است. حلقه شنا بادی دارای دو رنگ بدنه زیبا با طراحی ستاره بوده که توجه هر شخصی را به خود جلب می نماید و جذابیت بی نظیری را روی آب ایجاد نماید و همچنین این محصول دارای برچسب تعمیرات بوده که در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی به راحتی قابل تعمیر می باشد. لازم به ذکر است جنس این حلقه شنا از نوع وینیل درجه یک و عالی بوده که در برابر ضربات و وزن افراد مقاومت بالایی دارد.

این کالا در سه طرح مختلف با طراحی متنوع و رنگندی زیبا و جذاب تولید و عرضه شده است که مناسب برای تمام سلیقه ها می باشد. البته یکی دیگر از مزایای این محصول سبک بودن آن است که به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا کرد و از آن به راحتی استفاده کرد. همچنین این حلق شنا در عرض چند دقیقه و با پمپ باد که قابل خریداری از فروشگاه اینتکس است، قابل راه اندازی بوده و می توان این محصول را باد کرده و لحظات شادی را برای کودک خود بسازید. شما عزیزان با خالی کردن باد این حلقه شنا کودکانه طرح ستاره می توانید به راحتی آن را در کوله پشتی و یا ساک همراه خود قرار دهید و در مدت زمان کوتاهی آن را مجدد راه اندازی کرده و استفاده کنید. هم اکنون می توانید این محصول را به همراه ضمانت نامه معتبر شرکت از نمایندگی اینتکس تهیه نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 تحمل وزن 30 کیلو گرم
 پمپ 
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 3 سال
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...