حلقه شنا بادی کودک اینتکس

Intex 59266

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 84 CM
  • عرض: 76 CM
  • جنس: وینیل
34%
346,000
230,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی کودک اینتکس یکی از فانتزی ترین محصولاتی است که شرکت اینتکس در حوزه حلقه شنا بادی برای کودکان تولید و عرضه کرده است. قطعا ظاهر خاص و جذابی که این محصول دارد باعث خواهد شد که شما بدون نگرانی از این بابت بتوانید برای فرزند خود این محصول را تهیه نموده و فضای بازی و تفریح کودک را در یک محیط مناسب بر روی آب فراهم کنید. در همین رابطه خصوصیات این حلقه شنا را در این بخش به صورت کامل در اختیار شما قرار خواهیم داد.

حلقه شنا بادی کودک اینتکس

در ابتدا باید عنوان کنیم که حلقه شنا بادی کودک اینتکس با رنگی آبی و طرح و نقشی شیک و خاص تولید شده که قطعا کودکان را مجذوب خود خواهد کرد. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که از نظر جنس و کیفیت هم قطعا این حلقه شنا یک محصول ایده آل خواهد بود که با ساختاری از نوع وینیل طراحی و تولید شده و باعث می شود تا شما بتوانید با خیالی راحت دست به خرید و ثبت سفارش این کالا بزنید.

حلقه شنا بادی کودک اینتکس

ضخامت بدنه مقاوم ، طراحی خاص ، راه اندازی آسان و وزن کم از مهم ترین ویژگی های این حلقه شنا زیبا خواهد بود که همه این موارد نشان از خاص بودن این محصول دارد و می تواند سبب شود تا خرید این کالا را بتوانید در سریع ترین زمان ممکن از طریق فروشگاه سعید اینتکس با قیمت ارزان و ضمانت کتبی تهیه کنید.

برند
INTEX
طول
84 CM
عرض
76 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.20 MM
برچسب تعمیرات
ندارد
تعداد دریچه باد
1 عدد
تحمل وزن
40 KG
وزن بسته بندی
0.26 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
8 سال به بالا
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...