حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل فروزن

intex 56201

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
73,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل فروزن یکی دیگر از جذاب ترین و در عین حال ضروری ترین لوازم شنا و تفریحات آبی بوده که نیاز خواهید داشت تا برای فرزند خود تهیه کنید. این محصول بی نظیر و زیبا دارای بهترین ترکیب از بهترین مواد اولیه است که قادر به داشتن طول عمر بالا می باشد. محصول در زمان قرار گیری در محیط های آبی مورد استفاده کودکان قرار می گیرد و قادر به مهیا کردن شرایط دلخواه برای آن ها می باشد. چنانچه فرزندان خود را به محیط هایی مانند استخر می برید می توانید از حلقه شنا بادی استفاده کرده و برای آن ها شرایط ایمن و استاندارد را مهیا سازید.

حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل فروزن

محصولاتی که برای رده سنی کودک تهیه و تولید شده نیاز به ظاهری فانتزی داشته تا مورد استقبال این رده سنی از مصرف کنندگان واقع گردد. در همین راستا بوده که برای بخش بدنه اصلی این حلقه شنا بادی کودک اینتکس  به سراغ انیمیشن محبوب فروزن با یک رنگبندی شاد رفته شده تا برای کودکان مخصوصا دخترا جذابیت کافی به همراه بیاورد. پارامتر مهم بعدی در تولید حلقه شنا بادی بدون شک مربوط به کیفیت جنس بدنه آن بوده که در این محصول بخصوص از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم و رنگی استفاده شده ، زیرا این نوع جنس بدنه امکانی ایجاد کرده تا حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل فروزن را بتوانید بدون نگرانی در تمامی محیط ها و شرایط آب و هوایی و با دماهای مختلف آب برای کودک خود راه اندازی کرده تا لذت ببرد. برای خرید حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل فروزن و یا سایر نمونه های حلقه شنا بادی می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس کرج مراجعه نمایید.

 نوع تفریحی ، نجات غریق
  قطر 51سانتی متر
  ارتفاع 8 سانتی متر
  وزن 100 گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 تعداد دستگیره -
  پمپ 
نوع پمپ  -
 شرکت سازندهاینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طراحی بسیار زیبا کودکانه
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...