حلقه شنا بادی کودک طرح استوایی

intex 59230

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
24%
86,000
66,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی کودک طرح استوایی یکی دیگر از محصولات و حلقه شناهای بادی جذاب است که با در نظر گرفتن ظاهر زیبای این محصول شما می توانید به بهترین شکل ممکن دست به خرید ان بزنید. قطعا ظاهر زیبای یک کالا می تواند از مهم ترین دلایلی باشد که خانواده ها خرید و سفارش یک محصول را در اولویت خود قرار دهند. به همین دلیل نیز در این بخش سعی بر این داریم تا در مورد این محصول با شما بیشتر صحبت کنیم. شما می توانید ببینید که بر روی بدنه اصلی این حلقه شنا طرح انواع میوه های استوایی و در واقع پرندگان و ... نیز به بهترین شکل ممکن نقش بسته است که با توجه به رنگ های شاد این موارد قطعا این محصول یک کالای لوکس و مهیج به شمار خواهد رفت.

حلقه شنا بادی کودک طرح استوایی

از نظر رنگ بندی به جز رنگ های مختلف این موارد باید اشاره داشته باشیم که بدنه اصلی این حلقه شنا نیز به صورت یکدست سفید رنگ می باشد که کنار هم قرار گرفتن این رنگ ها باعث خاص تر شدن ظاهر این محصول شده است. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که در کنار زیبایی ظاهری این محصول ، جنس و کیفیت فوق العاده این محصول هم تاثیرگذار خواهد بود. این حلقه شنا با بهره گیری از جنس وینیل و یا همان PVC همانند اکثر محصولات بادی تولید و عرضه شده است که نشان از کیفیت مناسب این کالا دارد. علاوه بر این ها فروشگاه سعید اینتکس نیز این محصول را همراه با ضمانت نامه کتبی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. هم اکنون امکان ثبت سفارش این حلقه شنای زیبا و مقاوم برای شما فراهم خواهد بود.

نوع تفریحی
 قطر 51 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 150 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 20*17*5 سانتی متر
 پمپ 
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...