حلقه شنا بادی کودک طرح جدید

intex 59242

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
48%
125,000
66,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی کودک طرح جدید یکی از محصولات تولید شده توسط شرکت اینتکس به عنوان لوازم شنا و تفریحات کودکان می باشد که قابل استفاده بر روی آب های آرام و کم عمق به خصوص استخر ها بوده است. این محصول تولید شده توسط برند معتبر و نام دار اینتکس بوده که طراحی کودک پسندانه و جنس بدنه مقاوم و با دوام داشته و از کالاهای تفریحی بر روی آب برای سنین کودکان بوده است. این محصول در برابر شرایط آب و هوایی مختلف از خود مقاومت بسیاری نشان داده و در برابر نور آفتاب دوام خود را از دست نمی دهد و برای استفاده کودکان کاملا کاربردی و ایمن می باشد. این محصول بادی دارای طراحی رویه موجودات دریایی و ماهی بوده که از رنگ های شاد و دلنشین برخوردار است و نظر هر کودکی را جلب خود خواهد کرد و برای آن ها بسیار لذت بخش و مهیج خواهد بود.

لازم به ذکر است این حلقه شنا ساخته شده از جنس پی وی سی با رویه طرح چرم بوده که به دلیل کیفیت مناسب و مقاوم بودن در براب فشار وزن افراد و دمای آب می تواند استفاده شود و همچنین از این کالا می توان به عنوان وسیله آموزش شنا برای کودکان نیز استفاده کرد و به آن ها چگونگی حفظ تعادل و باقی ماندن روی آب را به راحتی آموزش داد. این محصول دارای وزن فوق العاده ایده آلی برای اینگونه وسایل بوده تا کودکان بتوانند به راحتی این وسیله را حمل نمایند و از خستگی زودرس آنها جلوگیری خواهد نمود. این محصول زیبا و با دوام را به همراه ضمانت نامه معتبر می توانید از سایتاینتکس انتخاب کرده و سفارش دهید تا درب منزل خود آن را تحویل بگیرید.

 نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ضخامت بدنه 0.18 میلی متر
 پمپ 
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 3 سال
 تحمل وزن 30 کیلوگرم
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...