حلقه شنا بادی کودک طرح ستاره بنفش

intex 59256

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
41%
156,000
93,500 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی کودک طرح دار بنفش یکی از پرفروش ترین و جذاب ترین حلقه های شنا برای کودکان و بزرگسالان بوده که برای تفریحات آبی بر روی سطح آب مانند استخر ها که دارای آب آرام می باشد بسیار مناسب است و با توجه به ابعادی که دارد در استخر های کوچک و بزرگ قابل استفاده بوده و همچنین برای افرادی که نمی توانند شنا کنند گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود که می توان توسط این حلقه یک تابستان لذت بخش را در کنار دوستان و خانواده تجربه نمود. این حلقه شنا بادی مخصوص کودکان و بزرگسالان، دارای رنگ بدنه بنفش بوده که دارای طرح بدنه ستاره ای است و بسیار جذاب و دیدنی می باشد. این محصول ساخته شده از پی وی سی  با روکش طرح چرم درجه یک و عالی بوده که دارای ضخامت لایه ای مناسب است و با قرار گیری بر روی آب دچار پارگی و پوسیدگی نمی گردد. همچنین در برابر تابش نور خورشید و دمای مختلف آب کاملا مقاوم می باشد.

حلقه شنا بادی کودک طرح ستاره بنفش

از سایر ویژگی های بسیار خوبی که در طراحی حلقه شنا بادی کودک طرح دار بنفش وجود داشته، قرار گیری دو دستگیره در طرفین حلقه می باشد که می توانید با گرفتن آن به خوبی تعادل خود را برروی آب حفظ کنید. جنس بدنه این محصول از  pvc با کیفیت بوده که یکی از مهمترین ویژگی هایی که می توان در رابطه با خصوصیا این جنس اشاره کرد، ضد آب بودن آن است که لازمه هر حلقه شنا بادی ضد آب بودن است. دوام خوب در برابر نور مستقیم آفتاب نیز به شما اجازه خواهد داد تا از این کالا در فضای باز و استخر های روباز و حتی دریاها و ... استفاده کنید. این محصول بادی برای تفریحات آبی ساخته شده که شما می توانید آن را با قیمت بسیار ارزان و مناسب از فروشگاه اینتکس خریداری کنید.


حلقه شنا بادی کودک طرح ستاره بنفش یک محصول زیبا و منحصر به فرد بوده که شرکت اینتکس آن را تولید و عرضه کرده است. این حلقه شنا دارای سه رنگ صورتی، آبی و بنفش با طرح گل و برگ می باشد که مناسب برای تمام سلیقه هاست و قدرت انتخاب را برای مصرف کننده بیشتر کرده است. این محصول خاص و زیبا دارای دو عدد دستگیره بوده که در هنگام شنا کردن می توانید آن ها را بگیرید و علاوه بر حفظ تعادل روی آب، امنیت شنا گر را نیز تضمین می کند. جنس این کالا از نوع وینیل یا پی وی سی بوده که مقاومت بسیار بالایی داشته و در صورت وارد نکردن اجسام و اشیاء نوک تیز به آن تا سالیان سال می توانید از آن استفاده کنید و همچنین شما می توانید از این کالا به دلیل داشتن وزن بسیار کم در هر محیطی استفاده کنید و آن را با خود حمل و جا به جا کنید.حلقه شنا بادی کودک طرح ستاره بنفش

 این محصول کاربردی قابل استفاده برای سنین بالا 9 سال بوده که در فصل تابستان و تعطیلات در کنار خانواده و دوستان لذت بخش می باشد. این حلقه شنا دارای بدنه ای شفاف و زیبا برای بازی در ساحل دریا، استخر ها، رودخانه ها توصیه شده است و همچنین این حلقه بادی یکی از بهترین هدایا برای دوستان و خانواده نیز محسوب می گردد. لازم به ذکر است این حلقه بادی بزرگسالان و نوجوانان که در مدت زمان کوتاه توسط پمپ باد محصولات اینتکس( قابل خریداری از فروشگاه اینتکس ) راه اندازی می گردد. شما عزیزان در صورت علاقه به خرید حلقه بادی با نمایندگی محصولات تفریحی و نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.

 نوع تفریحی
 قطر 91 سانتی متر
 رنگ بندی صورتی - بنفش - آبی
 وزن 400 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره 2 عدد
 ساخت شرکت اینتکس
 پمپ - 
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هاقابلیت حفظ تعادل بر روی آب
دارای دستگیره
 اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...