حلقه شنا بادی کودک طرح ماهی

intex 59230

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
24%
86,000
66,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی کودک طرح ماهی از سری محصولات کودکانه و جذابی است که با وجود نقش بستن طرح انواع ماهی بر روی این محصول باعث شده تا هم برای کودکان و هم برای خانواده ها یک کالای ایده آل به شمار رود. شما می توانید مشاهده کنید که ساختار اصلی این حلقه شنا به صورت گرد و ساده بوده و هیچ گونه ویژگی خاصی ندارد به همین دلیل به عنوان یک محصول ساده و در عین حال زیبا توسط شرکت اینتکس تولید و عرضه شده است.در همین رابطه قطعا با علم به ویژگی های این محصول می توانید با خیالی راحت دست به خرید و ثبت سفارش این محصول بزنید.

حلقه شنا بادی کودک طرح ماهی

در ابتدا باید اشاره کنیم که طرح موجود بر روی این محصول همان طور که در بخش ابتدایی اشاره کردیم با بهره گیری از ماهی ها در ابعاد و رنگ های مختلف شکل گرفته است که هم برای دختران و هم برای پسران قابل استفاده خواهد بود. دیگر مسئله ای که باید اشاره کنیم بحث جنس وکیفیت این حلقه شنا می باشد. شما می توانید مشاهده کنید که این محصول از نوع PVC و به صورت ضخیم طراحی و عرضه شده است که خیال خانواده ها از بابت ایده آل بودن کیفیت این محصول هم راحت شده است. البته باید اشاره داشته باشیم که این محصول با ضمانت نامه کتبی فروشگاه سعید اینتکس نیز عرضه شده است. شما می توانید مشخصات فنی این محصول را هم در بخش مشخصات به بهترین شکل ممکن مشاهده کرده و سپس سفارش خود را با بهترین قیمت ممکن از فروشگاه اینتکس به ثبت برسانید.

نوع تفریحی
 قطر 51 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 150 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 20*17*5 سانتی متر
 پمپ 
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...