حلقه شنا بادی کودک طرح پری دریایی

Intex 59242

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 61 CM
  • جنس بدنه: وینیل
  • ضخامت جنس: 0.18 MM
19%
216,000
176,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی کودک طرح پری دریایی محصولی است که عمدتا کودکان دختر با توجه به طراحی خاصی که دارد خرید آن را ترجیح داده و قطعا از آن به عنوان یک کالای شیک و هیجان انگیز یاد خواهند کرد. همان طور که از نام این محصول هم پیداست طراحی این حلقه شنا به صورت گرد و کاملا ساده شکل گرفته است که به جز طرح و نقش جذاب این محصول شما هیچ گونه ویژگی دیگری را نمی توانید بر روی این حلقه شنا مشاهده کنید. باید عنوان کنیم که ساختار این محصول به گونه ای است که قطعا برای کودکانی که قصد دارند بر روی آب تعادل خود را حفظ کرده و از یک تفریح آبی در فصول گرم سال لذت ببرند ، ایده آل خواهد بود.

حلقه شنا بادی کودک طرح پری دریایی

در کنار این مورد باید عنوان کنیم که از نظر جنس و کیفیت نیز همانند اکثر حلقه های شنا تولید شده توسط شرکت اینتکس ، این محصول هم ساختاری استاندارد و ضخیم را داشته و از نوع وینیل و یا همان PVC طراحی و تولید شده است. هم چنین با توجه به ضخامت بدنه این کالا قطعا بدون نگرانی می توانید این محصول ایده آل و در عین حال ضخیم را خریداری نمایید. باید اشاره داشته باشیم که این حلقه شنا همراه با ضمانت کتبی سعید اینتکس نیز عرضه شده است و تنها شما برای راه اندازی این محصول نیاز به پمپ باد خواهید داشت که می توانید سفارش این محصول و پمپ باد را هم از فروشگاه اینتکس با قیمت ارزان به ثبت برسانید.


حلقه شنا بادی کودک طرح پری دریایی محصولی کاملا کاربردی و پرفروش برای استفاده در استخرها، رودخانه یا حتی دریا که به وسیله آن می توانید تمرین شنا کرده و به تفریح بپردازید. این حلقه بادی با طراحی دخترانه و جذاب، کیفیت بسیار مناسبی داشته و همچنین مقاومت خوبی در برابر فرو رفتن در آب دارد و قابل استفاده برای تمامی سنین و افراد با وزن های مختلف بوده و دارای سه رنگ، طرح متفاوت و پرفروش می باشد.این حلقه بادی کودک طرح پری دریایی توسط شرکت اینتکس در سال جدید طراحی و تولید شده که این شرکت یکی از برند های معتبر بوده و توانسته با سایر برند ها رقابت چشمگیری داشته باشد و البته تاکنون توانسته با کیفیت ترین و در عین حال زیبا ترین محصولات بادی را در طرح و رنگ های متنوع طراحی و تولید نماید.

این محصول به گونه این طراحی شده که قسمت میانی آن تو خالی بوده و دارای بدنه ای به رنگ سفید با طرح کارتونی پری دریایی می باشد که شما می توانید به راحتی با استفاده از آن ساعت ها برروی آب شناور بمانید. این حلقه شنا دارای وزن بسیار سبک و کمی بوده که به راحتی قابل حمل و جا به جایی است. لازم به ذکر است این حلقه بادی قابل استفاده بر روی آب های آرام و کم عمق، مخصوصا در استخر ها بسیار مناسب بوده و یک تفریح به یاد ماندنی را در کنار دوستان و خانواده برای شما به ارمغان خواهد آورد. شما می توانید این وسیله را با انواع پمپ ها باد کرده و به راحتی مورد استفاده قرار دهید و از خرید خود لذت ببرید. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کنید و برای خرید حلقه شنا به همراه ضمانت نامه معتبر با تلفن های این مرکز تماس بگیرید.

برند
INTEX
قطر
61 CM
جنس بدنه
وینیل
ضخامت جنس
0.18 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
تحمل وزن
-
وزن بسته بندی
0.14 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
6 تا 10 سال
وحید ملاعتیان

کسی راضی بوده

944 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

بله . محصولات شرکت سعید اینتکس کاملا اورجینال و با کیفیت هستند و خوشبختانه همه مشتری هامون از محصولات ما رضایت کامل دارند

932 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...