حلقه شنا بادی کودک فانتزی اینتکس intex 59242

intex 59242

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 61 CM
  • جنس بدنه: وینیل
  • ضخامت جنس: 0.18 MM
34%
210,000
140,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی کودک فانتزی اینتکس intex 59242 از سری وسایل مورد نیاز جهت داشتن تفریحات آبی ایمن و استاندارد می باشد که برای رده سنی کودک در نظر گرفته شده است. از آن جایی که مخاطبان این محصول رده سنی کودک می باشد طراحی حلقه شنا بادی در نهایت فانتزی بودن است و می تواند رضایت آن ها را به خود جلب کند. همچنین به راحتی با توجه به داشتن رنگبندی شاد در نظر افراد مورد پسند قرار می گیرد و آن ها را مشتاق به استفاده از محصول می کند. حلقه شنا بادی طرح های چاپی و بدون نقص بر روی خود دارد که با گذر زمان و استفاده طولانی مدت از این محصول دچار تغییر رنگ و تغییر حالت نخواهد شد. از این رو طول عمر بالایی دارد و با داشتن ظاهری ثابت جزو محصولات سازگار نیز به حساب می آید که دارای قابلیت ضد حساسیت نیز می باشد. در واقع بدنه حلقه شنا بادی از موادی تشکیل شده اند که سازگار با پوست کودکان است و آن ها را از هر گونه آسیب و عارضه پوستی در امان نگه می دارد.

برای به همراه داشتن چنین محصول کاربردی در زمان رفتن به مسافرت و گردش مشکلی وجود ندارد. چرا که بدنه تاشو و کم جا است و در بسته بندی بسیار کوچک قابل حمل می شود و همچنین می تواند با داشتن وزن کم به راحتی همراه افراد باشد. برخورداری از کیفیت بالا و طول عمر بالا در این محصول سبب جلب توجه مخاطب می شود و می تواند برای افراد تفریحات مهیج آبی در محیطی ایمن و استاندارد را میسر سازد. داشتن ایمنی در زمان حضور در محیط های آبی برای کودکان لازم و ضروری است که با داشتن حلقه شنا بادی ایجاد می شود. کسانی که تمایل به خرید حلقه شنا بادی کودک فانتزی اینتکس intex 59242 دارند تنها می توانند از طریق نمایندگی اینتکس خرید خود را نهایی کنند.

برند
INTEX
قطر
61 CM
جنس بدنه
وینیل
ضخامت جنس
0.18 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسپ تعمیرات
ندارد
تحمل وزن
-
وزن بسته بندی
0.1 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
6-10 سال
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...