حلقه شنا بادی کودک مدل یونیکورن Intex 58221

Intex 58221

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 1.07 CM
  • عرض: 58 CM
  • جنس: وینیل
21%
350,000
278,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی کودک مدل یونیکورن Intex 58221 یکی دیگر از فانتزی ترین انواع حلقه شنا بادی برای رده سنی کودک بوده گه مناسب سنین 3 الی 6 سال توسط کارخانه اینتکس طراحی و روانه بازار شده است. این حلقه شنا بادی از بدنه ای باکیفیت برخوردار بوده که از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم تولید شده تا شما دیگر نگرانی بابت طول عمر محصول و کیفیت بدنه این کالا نداشته باشید. چرا که این جنس بدنه سازگار با تمامی شرایط آب و هوایی بوده و می توانید از این حلقه شنا بادی کودک در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده برای تفریح و ایمنی فرزند خود استفاده کنید.

رنگبندی بدنه نیز متنوع و جذاب است و از ترکیبی از بهترین رنگ ها تشکیل شده است. بنابراین می توان گفت که به راحتی مورد پسند کودکان قرار می گیرد. به دلیل استفاده از ترکیب رنگ فانتزی که بر اساس سلیقه کودکان دختر انجام شده است می توان این حلقه بادی را برای گروه کودکان دختر در نظر داشت و به خرید آن اقدام کرد. چنانچه قصد خرید حلقه شنا بادی کودک مدل یونیکورن Intex 58221 را دارید می توانید از طریق همین صفحه و به صورت اینترنتی محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه کرج اینتکس مراجعه نمایید.

برند
INTEX
طول
1.07 CM
عرض
58 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
برچسپ تعمیرات
ندارد
تعداد دریچه باد
1 عدد
تحمل وزن
-
وزن بسته بندی
0.200 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
3 تا 6 سال
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...