خرید تیوپ بادی و حلقه بادی شنا از نمایندگی سعید اینتکس

نمایندگی سعید اینتکس ارائه دهنده ی انواع تیوپ و استخر بادی است که در طرح ها و رنگ های مختلف عرضه می شوند. این تیوپ ها سایز های مختلفی نیز دارد که مناسب تمامی سنین است. از تیوپ بادی برای استراحت روی آب و همچنین آفتاب گرفتن در در روزهای گرم تابستان استفاده می شود.

تیوپ بادی برای کودکان نیز بسیار کاربردی و جالب است و به وسیله ی آن می توانند اوقات خوبی را در استخر سپری کنند. استفاده از چاپ های سه بعدی و تنوع بالا در طرح و رنگ سبب محبوبیت هر چه بیشتر این محصول شده است.

بهتر است این نوع تیوپ ها از نمایندگی های رسمی خریداری شوند زیرا اجناس تقلبی و غیر اورجینال به وفور در بازار یافت می شوند. تیوپ بادی تقلبی عمر کوتاهی داشته و با چند بار استفاده، سوراخ و یا پاره می شوند. 

نمایندگی سعید اینتکس

نمایندگی سعید اینتکس

انواع مختلف حلقه بادی شنا

حلقه بادی شنا یا همان تیوپ بادی انواع گوناگونی دارد که افراد بر اساس رده سنی و سن سالشان آن را انتخاب می کنند. انواع این حلقه ها عبارتند از :

  • حلقه بادی شکاف دار حیوانات
  • حلقه بادی دوناتی
  • حلقه بادی اسمارتیزی
  • حلقه بادی حیوانات بدون شکاف
  • حلقه بادی دستگیره دار
  • حلقه بادی دو نفره و...

حلقه بادی شنا دوناتی و اسمارتیزی جدیدترین محصولات شرکت اینتکس هستند که از جنس پی وی سی بسیار مقاوم ساخته شده اند . این نوع حلقه ضد آب و حساسیت بوده برای رده ی سنی 9+ سال طراحی شده است. حلقه دوناتی تحمل وزن را تا 100 کیلوگرم دارد و گزینه ی بسیار مناسبی برای نوجوانان و جوانان به حساب می آید.

نمایندگی سعید اینتکس این محصول را عرضه می کند و شما می توانید از چاپ برجسته و رنگ آمیزی شگفت انگیز آن نهایت لذت را ببرید. این حلقه مناسب برای آموزش شنا بوده و از آن در استخر های کم عمق هم می توان استفاده کرد.

حلقه بادی شنا شکاف دار حیوانات مناسب برای سنین 3 تا 6 سال بوده و برای آموزش شنا به کودکان به شدت پیشنهاد می شود. این حلقه نیز از جنس پی وی سی بوده و ضد حساسیت است بنابراین از این حلقه با خیال آسوده برای کودکان دلبندتان بهره ببرید.

حلقه بادی شنا

حلقه بادی شنا

نمایندگی سعید اینتکس حلقه شکاف دارد را در طرح های مختلف حیوانات عرضه می کند. ابعاد بسته بندی این حلقه 64*64 و ضخامت آن 0.20 میلیمتر است بنابراین حمل نقل آن آسان بوده و به راحتی در سفرها نیز می توان از آن استفاده کرد. حلقه بادی دستگیره دار نیز به واسطه ی دستگیره ای که روی آن نصب شده طراحی منحصر به فردی را به خود اختصاص داده است . کاربرد این دستگیره ها برای حفظ تعادل و حمل و نقل آسان است.

از دیگر محصولات ارائه شده در نمایندگی سعید اینتکس می توان به حلقه بادی دو نفره اشاره کرد. این نوع حلقه هم برای بزرگسال و هم برای کودکان طراحی شده است. در نوع بزرگسال تحمل وزن تا 200 کیلوگرم بوده و مجهز به دو محفظه نگهداری نوشیدنی نیز هست. جنس این حلقه پی وی سی چرمی شفاف می باشد و از مقاومت بالایی برخوردار است. وزن این حلقه 2 کیلو گرم بوده و داخل بسته بندی برچسب تعمیرات موجود می باشد.

کیفیت تیوپ بادی اینتکس

شرکت اینتکس تیوپ بادی ها را با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه طراحی و تولید می کند. همین امر سبب افزایش عمر محصولات این شرکت شده و در نتیجه فروش این محصول نیز رشد قابل توجهی داشته است. طراحی تیوپ بادی به گونه ای است که افراد با هر جنسیت و وزنی می توانند از آن استفاده کرده و اوقات خوبی را سپری کنند.

تیوپ بادی

تیوپ بادی

این شرکت تیوپ بادی ها را بعد از تولید یک بار باد کرده تا از سالم بودن آنها اطمینان حاصل کند. چاپ این تیوپ ها کاملا ضد حساسیت است و ضرری برای پوست بدن نخواهد داشت. به دلیل دو لایه بودن این تیوپ ها، در صورت سوراخ شدن مخزن یک مرتبه خالی نمی شود. تمامی محصولات این شرکت استاندارد بوده و صادر کننده به سایر کشور ها نیز هستند.

قیمت تیوپ بادی شنا

قیمت تیوپ بادی شنا با توجه به طرح های مختلف و ابعاد، متفاوت است. بطور کلی قیمت محصولات اینتکس به دلیل کیفیت بالایی که دارند مقرون به صرفه است. افراد ترجیح می دهند کالای با کیفیت تهیه کنند نه اینکه با خرید کالای بی کیفیت و ارزان از استفاده کردن از آن بی بهره بمانند.

بطور کلی قیمت تیوپ بادی شنا برای بزرگسالان به نسبت سایز های کوچک برای کودکان بیشتر است. با پرداخت هزینه ای برای خرید تیوپ بادی چندین بار و یا حتی چندین سال می توان از این محصول استفاده کرد و در نتیجه ارزش خرید را دارد. با توجه به راهنمای تعمیراتی که درون بسته بندی وجود دارد در صورت پنچر شدن، به راحتی می توان آن را تعمیر کرد.

قیمت تیوپ بادی شنا

قیمت تیوپ بادی شنا

روش باد کردن و تخلیه هوا

با توجه به بزرگ بودن سایز حلقه بادی شنا، بهتر است برای باد کردن آن از یک پمپ باد استفاده کرد تا این کار آسان تر انجام شود. روش باد کردن بسیار ساده است، کافی است درپوش حلقه را باز کرده و نازل پمپ باد را به درستی روی آن چفت کنید. پس از آن که مطمئن شدید این کار به طرز صحیحی انجام شده شروع به باد کردن حلقه کنید. 

باید توجه داشته باشد که حلقه بادی شنا به اندازه ی کافی باد شود. اگر این کار بیش از اندازه انجام شود سبب آسیب به حلقه شده و عمر آن را کوتاه می کند. برای تخلیه هوا نیز کافی است درپوش حلقه را باز کرده تا هوا بطور کامل تخلیه شود. بعد از تخلیه باد می توان آن را درون بسته بندی قرار داد تا در صورت عدم استفاده سوراخ نشود.

با مراجعه به سایت نمایندگی سعید اینتکس می توان انواع مختلف حلقه بادی ها را با هم مقایسه کرده و در نهایت محصول مد نظر را به سبد خرید اضافه کرد. مزیت خرید از این نمایندگی درج قیمت محصولات و توضیحات کامل در مورد هریک از محصولات است.