وان بادی حمام، بهترین انتخاب برای کسانی است که فضای کوچکی در حمام خانه‌ خود دارند. وان بادی حمام مدل YT-038B، به تازگی وارد بازار شده، اما بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است. این ساختار مبتکرانه دارای چند ویژگی خاص در مقایسه با مدل‌های دیگر وان بادی می‌باشد. حسن انتخاب محصولات بادی حمل آسان آنها است و به جهت سبک و کم حجم بودن، حتی در مکان‌های کوچک هم قابل استفاده می‌باشند.

وان بادی حمام مدل YT-038B

وان بادی حمام مدل YT-038B، از پرطرفدارترین مدل‌های وان بادی اینتایم می‌باشد، که به تازگی به بازار عرضه شده و نظر همگان را به خود جلب کرده است. شاید دلیل حجم زیاد نظرات مثبت در این زمان کوتاه این باشد که وان بادی حمام دارای ویژگی‌های خاصی است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها مواد تشکیل دهنده آن، یعنی پلاستیک پی‌وی‌سی می‌باشد، که سبب ضخامت و دوام بیشتر این محصول شده است. این جنس با کیفیت، هرگز به محیط زیست و پوست بدن آسیب نمی‌رساند.

پی‌وی‌سی به کار رفته در این وان بادی حمام،  نگهدارنده هوای داخل وان است. به‌طوریکه از نفوذ باد به داخل جلوگیری کرده و هوای گرم را در مدت طولانی درون خود حفظ می‌کند. استراحت در وان بادی حمام با این خصوصیات پیشرفته و منحصربه‌فرد، خستگی را پس از یک روز کاری پرمشغله از تن به در می‌کند. در مورد قیمت این محصول و مدل‌های دیگر باید اشاره کرد که تفاوت قیمت وان حمام تک نفره در طرح، اندازه و کارایی آن است.

ویژگی‌های وان مدل YT-038B

این وان بادی مستطیلی، مناسب بزرگسالان است و به دلیل فرم مستطیل مانند، به راحتی افراد بزرگسال در آن جای می‌گیرند. با این وجود دیگر نیاز نیست مانند مدل‌های بیضی یا دایره شکل، پاهای خود را به سختی در آن قرار دهند. این مدل وان بادی بزرگسال، جهت راحتی و آسودگی خاطر آنها تولید شده است‌. قیمت وان بادی بزرگسال، مدل YT-038B در فروشگاه سعید اینتکس بسیار مناسب است. اما در ادامه قصد داریم ابتدا شما را با امکانات اختصاصی این وان بادی حمام آشنا کنیم.

زییات وان بادی حمام مدل YT-038B

جزییات وان بادی حمام مدل YT-038B

زیپ وان بادی حمام

در قسمت رویه وان بادی حمام مدل YT-038B، زیپ طراحی شده است و این قابلیت، آن را از دیگر مدل‌های وان بادی مستثنی می‌کند. پس از پر کردن این وان از میزان آب دلخواهتان، اگر مایل بودید، می‌توانید زیپ آن را ببندید. حتما این سوال در ذهنتان ایجاد شده که این زیپ چه قابلیتی دارد. وجود زیپ در حالت بسته قادر است دمای آب سرد یا گرم را برای مدت طولانی به دام اندازد. همچنین در حالت بسته بودن زیپ، روی سطح آن لپ‌تاپ یا موبایل قرار می‌گیرد، بدون اینکه نگران خیس شدن وسایلتان باشید. از دیگر مزایای این زیپ حفظ پاکیزگی داخل آن است.

در مقایسه با انواع وان بادی دارای جکوزی، قیمت وان ساده بدون جکوزی مدل YT-038B، بسیار مناسب‌تر است. با طراحی زیپ در قسمت رویه، این وان بادی حمام، تا حدودی به ویژگی‌های جکوزی نزدیک شده است. همچنین این مدل وان بادی زیپ ‌دار، برای افرادی که بدن درد دارند، بسیار کاربردی است. به صورتی که آن را از آب داغ پر کرده، داخل آن می‌نشینند و زیپ را می‌بندند. در این حالت، مانند جکوزی عمل کرده و بدن را نرم می‌کند.

جایگاه لیوان

در این مدل وان بادی اینتایم، یک جایگاه لیوان تعبیه شده است که می‌توانید بدون نگرانی بابت وارونگی آن، نوشیدنی را در جای خود قرار دهید. این جایگاه برای نگهداری تلفن همراه، ساعت و یا دستگاه پخش کننده موسیقی نیز کاربرد دارد.

ساختار کلی وان بادی حمام

ساختار کلی وان بادی حمام

تفاوت وان های بادی و وان های سرامیکی

میزان راحتی و آسایش شما در این وان بادی حمام، تضمینی است. مهم‌ترین تفاوت این وان بادی بزرگسال، در مقایسه با وان‌ سرامیکی حمام، لطافت و نرم‌ بودن آن است. با این وجود، حین استفاده طولانی مدت از وان بادی حمام احساس راحتی می‌کنید. همانطور که می دانید، انواع وان بادی بسیار نرم و راحت هستند. اما این مدل بخصوص، به دلیل وجود پشتی، جایگاه دست و کفی بادی دولایه، ایجاد آرامش بیشتری می‌کند. همینطور یک بالش برای نشستن یا تکیه دادن به عنوان پشتی دارد، که احساس خوبی را به شما هدیه خواهد داد.

حتما می‌دانید که وان بادی حمام، قابل حمل است. اما چنانچه در حمل آسان آن تردید دارید، باید بگویم که این وان بادی، پس از تخلیه باد، در حالت تا شده، بسیار کم‌جا است و به راحتی جابجا می‌شود. این وان قابل حمل تاشو، حتی در فضاهای باریک نیز قابل جایگذاری می‌باشد. تولید کننده این مدل، از لحاظ ضخامت، تضمین می‌دهد که می‌توان آن را تا ۱۵۰۰۰ بار تا کرد. در فضای باز هم این وان بادی قابل مصرف است. همچنین برای خانه‌هایی که فضای کافی جهت وان ثابت ندارند، این وان بادی حمام، به علت حمل آسان، یک انتخاب ایده‌آل است.

طراحی بدنه این وان بادی حمام، به صورت سه لایه می‌باشد و هر لایه دارای یک دریچه هوا است. در قسمت کف این وان بادی جهت تخلیه آسان آب، یک دریچه تعبیه شده که با استفاده از شلنگ مخصوص خود، آب را تخلیه می‌کند.

وان بادی از کجا بخرم؟

قیمت وان بادی بزرگسال در این مدل خاص با کاربردها و کیفیت بالای محصول، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. خرید وان بادی حمام را می‌توان به طرق مختلف انجام داد، که انواع آن را شرح خواهیم داد.

اولین پیشنهاد، خرید مستقیم وان بادی حمام از طریق سایت سعید اینتکس است، که معتبرترین سایت وارد کننده و عرضه کننده محصولات بادی اصل، با بیشترین تنوع می‌باشد. دومین پیشنهاد برای خرید وان بادی بزرگسال ارزان، از طریق سایت ترب می‌باشد. پس از جست و جو در این سایت، خواهید دید که سعید اینتکس، این محصول را در مقایسه با فروشگاه‌های دیگر، با ارزانترین قیمت ارائه می‌کند. بعنوان آخرین پیشنهاد باید بگویم با جست و جو در سایت دیجی کالا نیز فروشگاه سعید اینتکس را خواهید دید، و از این طریق هم وان بادی حمام، قابل سفارش می‌باشد.

در پایان لازم به ذکر است که این مدل وان بادی حمام، دارای برچسب تعمیرات نیز می باشد و از این رو در صورت هرگونه ایراد قابلیت تعمیر دارد.