دروازه بادی اینتکس طرح 2020 مدل 58507

intex 58507

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 124 cm
  • عرض: 84 cm
  • ارتفاع: 76 cm
18%
1,450,000
1,190,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید دروازه بادی اینتکس یا دروازه بادی روی آب از نمایندگی معتبر سعید اینتکس قیمت دروازه واترپلو مدل 58507 اینتکس که یک اسباب بازی روی مخصوص بزرگسال و یا کودکان می باشد را میتوانید در این صفحه از سایت سعید اینتکس سفارش دهید. سعید اینتکس دروازه بادی شما را در کوتاه ترین زمان به درب منزل شما ارسال خواهد کرد.

محصولات مرتبط

دروازه بادی اینتکس کد 58507 وسیله ای مناسب برای استفاده بر روی زمین و یا استفاده بر روی آب بوده که دارای یک توپ بادی سفید رنگ ، یک دروازه بادی و  2 عدد کیسه نگهدارنده می باشد. کلیه ی این مجموعه در یک بسته بندی مناسب قرار گرفته و در نظر داشته باشید در هر کارتن فقط یک عدد دروازه تعبیه شده.
مجموعه ساخته شده از جنس وینیل ضخیم بوده و دارای مقاومت مناسبی می باشد. همواره از این وسیله می توانید برای ورزش هایی نظیر واترپلو استفاده کرده و نهایت لذت و شادی را تجربه نمایید. درون بسته بندی 2 عدد کیسه از جنس وینیل تعبیه شده و در مواقعی که قصد استفاده از دروازه بادی را درون آب دارید، می توانید با استفاده از این کیسه ها مقداری وزنه به دروازه اضاف کنید تا تعادل بهتری بر روی آب داشته باشد. جهت حفظ ایمنی و طول عمر این محصول پیشنهاد می شود محصول را با پمپ باد مخصوص اینتکس و مشابه آن باد نمایید و از باد زدن آن بوسیله کمپرسورهای هوا با فشار زیاد و یا متفرقه جدا خودداری فرمایید.


دروازه بادی اینتکس طرح 2020 مدل 58507 یکی از جدید ترین و در عین حال کاربردی ترین محصولات بادی شرکت اینتکس مخصوص کودکان و نوجوان می باشد که دارای طراحی زیبا و بسیار کاربردی است. این کالا در دو رنگ آبی و نارنجی بسیار جذاب ساخته شده که ساعت ها شادی و سرگرمی را برای افراد ایجاد می نماید. این دروازه بادی یکی از جذاب ترین محصولات بادی برای بازی کودک و نوجوان بوده که بیشتر مورد توجه کودکان پسر می باشد و یک بازی دوستانه و جمعی را با یکدیگر تجربه می نمایند. لازم به ذکر است این محصول بادی کاملا ایمن و بی خطر بوده و مشابه دروازه فوتبال واقعی طراحی شده اما با این تفاوت که به کودکان شما هیچ گونه آسیبی وارد نمی کند و از مواد کاملا با کیفیت طراحی شده است.

 از دیگر ویژگی های این دروازه بادی، به سبک بودن و کم حجم بودن آن می توان اشاره نمود که در صورت استفاده نکردن می توان باد محصول را خالی نمود و مجددا در صورت لزوم راه اندازی و استفاده نمایید. لازم به ذکر است از سایر ویژگی های بسیار خوب لایه های پی وی سی می توان به انعطاف پذیری بسیار عالی و مقاومت در برابر فشار اشاره کرد و همچنین نور آفتاب نیز آسیبی به این دروازه بادی وارد نمی کند. تور دروازه بادی نیز از جنس پلاستیک بوده که انعطاف پذیری خوب آن در موقع برخورد توپ مانع از پاره شدن خواهد شد. در آخر باید گفت که همراه این محصول یک عدد توپ فوتبال بادی نیز قرار داده شده است که برای کودکان بسیار مهیج بوده، شما عزیزان جهت سفارش این کالا می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده آن را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.


دروازه بادی روی آب جدید اینتکس وسیله بازی مهیج و شاد برای استفاده درون استخر ها می باشد که شور و هیجان زیادی را برای افراد داشته و همچنین شما می توانید به صورت دسته جمعی از بازی با آن لذت ببرید و بهترین تفریح ممکن در روزای گرم تابستانی را داشته باشید. این دوازه بادی روی آب به همراه برچسب تعمیرات عرضه می شود که یکی از مزیت های فوق العاده این کالاست. این دروازه بادی مناسب برای روی آب جهت ورزش های آبی و جنب و جوش و ورزش کودک و بزرگ می باشد. کیفیت عالی و جنس مقاوم  محصولات اینتکس اثبات شده است و به همین دلیل باید گفت این محصول هیچگونه حساسیتی را برای پوست به خصوص پوست کودکان که بسیار لطیف است ایجاد نخواهد کرد. همچنین این جنس طراحی چرمی داشته و از ضخامت بالایی نیز برخوردار می باشد.

 پی وی سی در برابر رطوبت و نور آفتاب مقاوم بوده و طول عمر بسیار بالایی دارد. اما در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر است، پس در هنگام استفاده از این کالا این نکته را فراموش نکنید. لازم به ذکر است این محصول بادی یکی از کالاهای ورزشی مخصوص برای روی آب بوده و مورد استفاده بزرگسالان و همچنین کودکان می باشد. این دروازه بادی به صورتی طراحی شده که هنگام قرار گیری بر روی آب تعادل لازمه را خواهد داشت و همچنین شما از این کالا می توانید به عنوان دروازه فوتبال در خشکی نیز استفاده کنید. اما این محصول به همراه خود از یک تور و توپ بهره برده که از تولیدات جدید شرکت اینتکس می باشد. در صورت لزوم از خرید این وسیله تفریحی ورزشی با شماره تلفن های موجود در سایت اینتکس تماس حاصل فرمایید و بهترین لوازم شنا و تفریحی را لذتی بی نظیر دارند از این نمایندگی معتبر خریداری نمایید.

برند
INTEX
طول
124 cm
عرض
84 cm
ارتفاع
76 cm
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 mm
تعداد دریچه باد
.
برچسب تعمیرات
دارد
وزن بسته بندی
1.96 gr
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
6 سال به بالا
سایر ویژگی ها
دارای توپ و باکس وزنه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...