دروازه بادی فوتبال بست وی bestway 52058

Bestway 52058

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • طول: 2.13 CM
  • عرض: 1.17 CM
  • ارتفاع: 1.25
13%
1,646,000
1,446,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

دروازه بادی فوتبال بست وی bestway 52058 مناسب تشکیل گروه فوتبال در تفریحات افراد است و می تواند بهترین شرایط را برای افراد ایجاد کند تا بدون مشکل قادر به انجام ورزش فوتبال باشند. این محصول بی نظیر به راحتی خریداری می شود و به آسانی نصب و راه اندازی می گردد. در نتیجه می توان از آن در تمامی مسافرت های خود به مکان های تفریحی استفاده کرد و به لحظات خوش دست پیدا کرد. بدنه این محصول به گونه ای ساخته شده است که مقاومت لازم در برابر برخورد و ضربه را دارد و می تواند طول عمر بالایی از خود نشان دهد. در نتیجه بهترین گزینه برای فوتبال و انجام گل کوچیک می باشد و بر روی سطوح گوناگون چنین بازی را ایجاد می کند. افراد می توانند بر روی چمن فضای سبز و یا بر روی کاشی و محیط های دیگر این محصول را مورد استفاده قرار دهند و شرایط بازی و سرگرمی را برای خود و اعضای دیگر مهیا سازند.

 به این ترتیب به خرید این محصول می پردازند و می توانند بهترین ساعات را رقم بزنند. به همراه این محصول دو عدد توپ بادی نیز وجود دارد تا افراد بدون نیاز به وسایل اضافه قادر به تفریحات خود باشند. و یا در زمانی که توپ به همراه ندارند نیز قادر به داشتن تفریحات مهیج توپ بازی باشند. به این ترتیب یکی از خاص ترین و کامل ترین محصولات بادی شامل حال افراد می شود که در نتیجه می توان به راحتی از آن بهره مند شد و ورزش مورد علاقه خود را با آن انجام داد. داشتن طول عمر و سازگاری زیاد و در عین حال دوام و مقاومت بالا سبب شده است که افراد زیادی به سمت داشتن این محصول کشیده شوند و تمایل به داشتن آن داشته باشند. به جهت سفارش و خرید آسان دروازه بادی فوتبال بست وی bestway 52058 بی نظیر به نمایندگی مرکزی اینتکس در کرج مراجعه نمایید.

برند
bestway
طول
2.13 CM
عرض
1.17 CM
ارتفاع
1.25
جنس
وینیل
ضخامت جنس
.
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
وزن بسته بندی
2.2 KG
مناسب برای
3 سال به بالا
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...