درپوش استخر ایزی ست اینتکس قطر 396

Intex 28026

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
900,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

درپوش استخر ایزی ست اینتکس قطر 396 محصولی ایده آل است که فروشگاه سعید اینتکس آن را به تازگی موجود کرده و در اختیار شما مشتریان عزیز قرار داده است. همان طور که می دانید استخر های ایزی ست همواره از محبوبیت بالایی در میان مردم برخوردار هستند زیرا این دسته از استخر ها به ساده ترین شکل ممکن راه اندازی شده و جمع کردن این استخر ها نیز به همین سرعت انجام خواهد شد. همین ویژگی باعث شده تا خیلی از افراد به دنبال خرید این دسته از استخر ها باشند.

درپوش استخر ایزی ست اینتکس قطر 396

در این میان باید به این نکته نیز اشاره کنیم که عمدتا استخر های ایزی ست به صورت ساده و بدون امکانات جانبی عرضه می شوند. شاید یک سری از این محصولات درون باکس خود پمپ تصفیه آب داشته باشند اما عمدتا هیچ کدام از استخر های ایزی ست لوازم جانبی نظیر درپوش را همراه خود ندارند. همین امر نیز باعث شده تا افرادی که به دنبال تمیز نگه داشتن آب استخر خود هستند سعی کنند تا به دنبال یک درپوش مناسب برای استخر خود باشند.

درپوش استخر ایزی ست اینتکس قطر 396 محصولی است که همان طور که از نامگذاری اش پیداست یک درپوش برای استخر های گرد ایزی ست در قطر 396 سانتی متر می باشد. شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن با خرید این درپوش و قرار دادن آن بر روی سطح استخر در مواقعی که از محصول خود استفاده نمی کنید ، شرایطی را رقم بزنید که از ورود گرد و خاک و یا شاخ و برگ درختان در داخل استخر جلوگیری کنید.

درپوش استخر ایزی ست اینتکس قطر 396

جنس و کیفیت این درپوش استخر ایزی ست اینتکس قطر 396 نیز از نوع برزنتی بوده و به صورت چند لایه خواهد بود که این امر نیز یکی دیگر از ویژگی های مهم این محصول به شمار می رود که سبب می شود تا از مهم ترین لوازم جانبی یک استخر ایزی ست به شمار رود. با توجه به این موارد هم اکنون شما می توانید سفارش این محصول را از سایت سعید اینتکس با قیمت عالی به ثبت برسانید.

نوعگرد
جنسPVC چند لایه برزنتی
طول396 سانتی متر
عرض30 سانتی متر
وزن3.9 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی27 در 30 در 9 سانتی متر
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هامناسب استفاده برای استخر ایزی ست 396
قابلیت تا شدن در چند سطح
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...