ست غواصی قرمز رنگ اینتکس intex 55647

Intex 55647

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: سیلیکون
  • مناسب برای: 8 سال به بالا
850,000
1,150,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ست غواصی قرمز رنگ اینتکس intex 55647 مجموعه ای با کیفیت و کاربردی است که از ضرورت استفاده برخوردار می باشد و می توان با خرید آن بهترین تفریحات آبی را به دست آورد. این محصول مناسب رده سنی بالای هشت سال است و دارای ابعادی می باشد که متناسب با صورت آن ها ساخته شده است. در نتیجه می توان به راحتی آن را بر روی صورت افراد قرار داد و به تفریحات آبی مشغول شد. در غواصی می بایست از لوازمی چون عینک شنا برخوردار بود تا بتوان در محیط های آبی بدون آسیب و مشکل حضور پیدا کرد و چشم های خود را در سلامت کامل قرار داد. به این صورت عینک شنا جزو ضروری ترین محصول در این مجموعه است که می توان با خیالی آسوده آن را مورد استفاده قرار داد و از آن بهره مند شد. محصول مورد نظر برای حضور در عمق آب نیز مناسب است. چرا که دارای وسیله ای می باشد که به کمک آن تنفس در داخل آب صورت می گیرد.

این محصول در داخل دهان افراد داخل آب قرار می گیرد و سر آن از آب خارج می ماند. به این صورت اکسیژن و هوای موجود در خارج از آب به داخل آن رفته و تنفس کسانی که در داخل این محیط می باشند به راحتی انجام می شود. این مجموعه با قیمت مناسب ارائه می شود تا تمامی علاقه مندان به داشتن آن قادر به خرید باشند. با وجود رنگ قرمز این محصول برای علاقه مندان به این رنگ مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند برای آن ها بهترین شرایط را ایجاد سازد تا در محیط های آبی دچار هیچ مشکلی نشوند. به جهت خرید آسان ست غواصی قرمز رنگ اینتکس intex 55647 افراد می توانند با خیالی آسوده محصول دلخواه خود را از نمایندگی اینتکس سفارش دهند و از آن لذت ببرند.

برند
INTEX
جنس
سیلیکون
مناسب برای
8 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...