ست غواصی کودک اینتکس intex 55642

intex 55642

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
519,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ست غواصی کودک اینتکس intex 55642 تشکیل شده از اسنورکل و عینک شنا که بسیار جذاب و منحصر به فرد می باشد و می تواند برای کودکان مزیت های زیادی داشته باشد. ساختار عینک شنا به گونه ای است که علاوه بر چشم ها بینی را نیز احاطه می کند و مانع از ورود آب به این بخش نیز می شود. در نتیجه تنفس از دهان امکان پذیر است. با حضور در آب تنفس از طریق دهان نیز دچار مشکل می شود اما وجود اسنورکل که لوله ای برای تنفس می باشد سبب شده است که بدون هر گونه مشکل بتوان به طور همزمان هم از عینک شنا استفاده کرد و هم از لوله تنفسی به جهت تنفس آسان بهره مند شد. این محصول دارای کیفیت اصل می باشد و ساخت شرکت معتبر اینتکس است بنابراین هر یک از علاقه مندان به داشتن آن می توانند با اطمینان کامل از اصل بودن و با کیفیت بودن و سازگار بودن خرید ان را انجام دهند و نسبت به استفاده طولانی مدت از محصول اقدام نمایند. 

ست غواصی می تواند موجب حضور در محیط های آبی برای کودکان شود و ایمنی لازم را برای آن ها رقم بزند. از این رو بهترین گزینه برای شنا و تفریحات مهیج آبی است که قادر به قرار گیری در عمق آب می باشد. اسنورکل یا لوله تنفسی مزیت های زیادی را به دنبال دارد و در واقع بخش مورد توجه در این مجموعه می باشد. به وسیله این محصول بخشی از لوله در داخل دهان قرار می گیرد و مابقی خارج از سطح آب واقع می شوند. در نتیجه می توان از این طریق از هوای خارج از محیط آبی بهره مند شد و به تنفس پرداخت. به دلیل وجود رنگ فانتزی در بدنه کودکان به داشتن آن راغب می باشند و تمایل به استفاده کردن از محصول دارند. هر یک از علاقه مندان به داشتن ست غواصی کودک اینتکس intex 55642 می توانند محصول را از طریق وب سایت فروشگاه سعید اینتکس ثبت نمایند.

نوع تفریحی
 جنس بدنه پلاستیک نرم
 رنگ بندی زرد
 مناسب سنین کودکان بالاتر از 8 سال
 وزن 600 گرم
 ارتفاع 50 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی هاضد حساسیت
کیفیت بدنه عالی
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...