ست گیره بینی و گوش گیر بست وی bestway 26028

Bestway 26028

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
46%
81,000
44,500 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

ست گیره بینی و گوش گیر بست وی bestway 26028 ضروری ترین محصول و تجهیزات برای شنا می باشد و تمامی سنین قادر به بهره مندی از آن می باشند. به طوری که قادر به داشتن لذت شنا در محیط های آبی خواهند بود. این ست گیره بینی و گوش گیر جزو محصولات برند و اصل می باشد و با قیمت مناسب نیز به فروش می رسد. آن دسته از افراد که تمایل به داشتن این محصول دارند می توانند با خیالی آسوده آن را سفارش دهند و در طی مدت زمان طولانی آن را مورد استفاده قرار دهند. جنس بدنه بسیار با کیفیت است و بدنه ای سازگار با بدن افراد را ایجاد کرده است. لذا با قرار دادن آن در گوش و بر روی بینی شاهد هیچ گونه حساسیت نخواهید بود و در نتیجه در مدت زمان طولانی در این قسمت های بدن قرار خواهد گرفت. به طوری که هیچ مشکلی برای افراد ایجاد نخواهد کرد و به راحتی آن ها در محیط های آبی نیز رسیدگی می شود.

ست گیره بینی و گوش گیر بست وی bestway 26028 | اینتکس ایران

این ست به دو رنگ آبی و سبز مورد فروش قرار می گیرد که افراد بر حسب سلیقه خود قادر به انتخاب و خرید این موارد شده اند و می توانند نمونه ای که مورد علاقه است را خریداری کنند. وزن محصول کم است و به راحتی در کیف افراد جای می گیرد و جا به جا می شود. همچنین در زمان استفاده نیز به راحتی بر روی اجزای صورت قرار گرفته و افراد را دچار مشکل نمی کند. به این ترتیب می توان با خیالی آسوده آن را خریداری کرد و به استفاده کردن از آن اقدام نمود. ست گیره بینی و گوش گیر بست وی برای کسانی که به تازگی آموزش شنا می بینند نیز مناسب است اما به طور کلی به دلیل مانع شدن نفوذ آب به داخل بینی و گوش مورد استفاده تمامی افراد قرار می گیرد. خرید محصول مورد نظر از طریق نمایندگی اینتکس ایران انجام می شود.

خرید ست گیره بینی و گوش گیر بست وی مدل bestway 26028 | اینتکس ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...