سرسره بادی اینتکس طرح کلبه

intex 58294

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
1,896,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

سرسره بادی اینتکس طرح کلبه از جدید ترین و بزرگترین شناور های بادی مخصوص تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام مانند استخر های بزرگ بوده که بدنه ای ساخته شده از جنس PVC وینیل دارد. این نوع جنس بدنه موجب شده تا شما بدون نگرانی بابت طول عمر بالای محصول در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده از آن استفاده کرده و لذت ببرید. این شناور به شکل خانه طراحی شده که سقف شیروانی داشته و سایبانی بسیار مناسب برای جلوگیری از برخورد مستقیم نور آفتاب به کودکان می باشد. شناوری که یک سرسره بادی نیز داشته که برای سر خوردن به داخل آب طراحی شده است. محصولی که دارای 2 درب بزرگ بوده و قسمت کف آن کاملا بسته می باشد تا محلی برای نشستن داشته باشد.

سرسره بادی اینتکس طرح کلبه همچنین دیواره های این شناور از هر دو طرف قابلیت جدا شدن دارد. هر کدام از لایه های بادی به کار رفته در دیواره این محصول به صورت جداگانه باد شده و هر کدام می تواند به عنوان شناوری مجزا مورد استفاده قرار بگیرد. این سرسره بادی اینتکس قابلیت استفاده و راه اندازی بر روی سطح زمین و یا روی آب را داشته تا بتوانید به تفریحات ایده آلی بپردازید. از سوی دیگر در بخش کلبه این سرسره بادی دستگیره هایی تعبیه شده تا برای حفظ تعادل در زمان استفاده از محصول کارایی دارد. اگر شما قصد انتخاب و خرید سرسره بادی اینتکس طرح کلبه را دارید تنها کافی بوده از شماره های درج شده داخل وب سایت فروشگاه اینتکس استفاده کرده و یا به صورت حضوری و اینترنتی به این فروشگاه مراجعه نمایید.

نوعتفریحی
ظرفیت داخل بدنه 40 لیتر
طول 280 سانتی متر
عرض 173 سانتی متر
ارتفاع 122 سانتی متر
جنس رویه PVC وینیل
جنس بخش کناری PVC وینیل
جنس کف PVC دو لایه بادی
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای سرسره بادی
دارای کف بادی بسته
دارای سایبان سرخود
قابل استفاده به عنوان استخر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...