شناور بادی اسب تک شاخ بزرگسال

intex 57281

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 2.87 CM
  • عرض: 1.93 CM
  • ارتفاع: 1.65 CM
23%
3,500,000
2,700,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی اسب تک شاخ بزرگسال یکی از محصولات محبوب در میان افراد بزرگسال خصوصا خانم ها می باشد که با توجه به ظاهر و طراحی جذابی که دارد قطعا می تواند یک گزینه مناسب و ایده آل برای خرید به شمار رود. یکی از مهم ترین دلایل انتخاب این محصول توسط مشتریان همین بحث ظاهر جذاب این کالاست که باعث شده تا در میان بزرگسالان بسیار پرفروش باشد. در همین رابطه و با توجه به ویژگی ها و ظاهر شیک و خاصی که این محصول دارد هم اکنون قصد داریم تا در ارتباط با این محصول با شما صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

شناور بادی اسب تک شاخ بزرگسال

در ابتدا باید اشاره کنیم که شناور بادی اسب تک شاخ بزرگسال به گونه ای طراحی شده که بخش نشیمنگاه این محصول دارای ساختاری مواج خواهد بود که این مواج بودن باعث شده تا یک محصول طبی و ایده آل را در اختیار داشته باشید که این مسئله هم از تعریق شما جلوگیری کرده و هم باعث خواهد شد که از روی این محصول به هیچ عنوان لیز نخورید که این نکته یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول به شمار خواهد رفت. هم چنین باید اشاره کنیم که در بخش های کناری و انتهایی این محصول نیز شما می توانید طرح باله های این حیوان را هم مشاهده کنید که به صورت رنگی بوده و جلوه ویژه ای را به این محصول بخشیده است.

شناور بادی اسب تک شاخ بزرگسال

علاوه بر این ها باید عنوان کنیم که ترکیب رنگ های روشن در کنار رنگ سفید اصلی این محصول باعث خاص بودن این کالا گردیده است که در روحیه افراد هم تاثیر بسزایی خواهد داشت. ساختار و کیفیت بدنه این محصول نیز از نوع PVC شکل گرفته است که این امر هم از مزایای این محصول به شمار خواهد رفت که مشتریان بدون نگرانی از بابت افت کیفیت و یا آسیب دیدن این محصول می توانند دست به خرید و ثبت سفارش این کالا بزنند. بهره مندی از دو عدد دستگیره برای حفظ تعادل بر روی این شناور نیز از دیگر مزیت های این کالای جذاب به شمار می رود. هم چنین فروشگاه سعید اینتکس نیز در جهت رفاه حال مشتریان این محصول را همراه با کارت گارانتی عرضه کرده است که مزیت ویژه خرید از فروشگاه سعید اینتکس خواهد بود.

برند
INTEX
طول
2.87 CM
عرض
1.93 CM
ارتفاع
1.65 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.35 MM
تعداد دریچه باد
2 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
تحمل وزن
200 KG
وزن بسته بندی
5.1 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
بزرگسالان
سایر ویژگی ها
دارای دستگیره نعادل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...