شناور بادی اینتکس مدل 56286

intex 56286

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 2.21 CM
  • عرض: 2.21 CM
  • ارتفاع: 81 CM
23%
3,500,000
2,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی اینتکس مدل 56286 یکی از مهیج ترین و دوست داشتنی ترین لوازم شنا و تفریحات آبی تولید شده در طرح حیوانات بوده که برای سنین کودکان و نوجوانان بالای 3 سال توسط شرکت اینتکس به تازگی تولید و عرضه شده است. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی نسبت به قیمت مقرون به صرفه خود بوده و همچنین به دلیل طراحی و رنگ بسیار مناسب خود همیشه از فروش بالایی برخوردار بوده است. این شناور بادی ساخته شده از جنس پی وی سی یا همان وینیل طرح چرم بوده که دارای ضخامت متوسط و مقاوم در برابر دما و فشار آب می باشد تا شما عزیزان آن را با خیالی راحت در فضای باز و حتی در معرض نور آفتاب استفاده کنید. این بدنه از انعطاف بالایی برخوردار بوده و امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را نیز خواهد داشت تا به راحتی در هر مسافرت و مکان مورد نظری قابل حمل و جابجایی باشد .

 این محصول دارای نشیمنگاهی راحت برای نشستن بوده و به دلیل طراحی استاندارد بدنه خود دارای تعادل بالایی روی آب های آرام و کم عمق داشته و به همین جهت می توان از آن در استخر های بزرگ و حتی سواحل آرام دریا نیز استفاده کرد. طراحی سطح رویه این شناور مواج بوده و دو دستگیره برای حفظ تعادل بیشتر روی بدنه تعبیه شده است که البته از دیگر ویژگی های خوب این کالا می توان به قابلیت راه اندازی توسط انواع پمپ های باد مخصوص محصولات بادی در مدت زمان کم اشاره کرد. شایان ذکر است فروش شناور بادی اردک اینتکس به دو صورت اینترنتی و یا تلفنی امکان پذیر بوده و پس از ثبت سفارش در فروشگاه اینتکس در کوتاه ترین زمان ممکن به همراه ضمانت نامه معتبر برای شما در سراسر کشور ارسال خواهد شد.

برند
INTEX
طول
2.21 CM
عرض
2.21 CM
ارتفاع
81 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.28 MM
تعداد دریچه باد
2 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
تحمل وزن
200 KG
وزن بسته بندی
3 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
بزرگسالان
سایر ویژگی ها
دارای دستگیره نعادل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...