شناور بادی اینتکس مدل 56296

intex 56296

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 259 cm
  • عرض: 221 cm
  • ارتفاع: 58 cm
7%
9,500,000
8,850,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی اینتکس مدل 56296 محصولی متمایز و جدید از نظر طراحی و ساخت بوده که در سال جدید و با بهره گیری از یک کیفیت عالی و منحصر به فرد عرضه شده است. شما عزیزان اگر به خصوصیات این محصول توجه کنید، متوجه خواهید شد که این محصول قابلیت استفاده 2 نفر به صورت هم زمان را دارا می باشد و همین امر این کالا را به یک محصول خانوادگی تبدیل کرده است. همچنین هر یک از این بخش ها خود به صورت مواج و شیار دار شکل گرفته که راحتی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. جنس بدنه این شناور بادی اینتکس دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و از بهترین مواد اولیه برای تهیه آن استفاده شده است. همچنین بدنه این شناور بادی از پی وی سی طرح چرم است که علاوه بر زیبایی این طرح چرم بدنه، باعث این شده تا در طولانی مدت بدن شما دچار تعریق و خستگی نشود.

این جنس از بدنه پی وی سی کاملا ضد حساسیت و ضد پوسیدگی بوده و هیچ گونه مشکلی برای بدن شما به وجود نخواهد آورد. لازم به ذکر است دلیل استفاده از پی وی سی در این محصول بادی، استحکام بالای آن در برابر فشار زیاد و همچنین انعطاف پذیری بسیار عالی آن در برابر تغییر شکل می باشد و همچنین به همین سبب می توانید این کالا را در جعبه خود قرار دهید و به هر مکانی انتقال دهید و از آن به راحتی استفاده کنید. وزن کم این شناور بادی نسبت به ابعاد بزرگش نیز از ویژگی های این محصول به شمار می آید که حمل و نقل آن را ساده تر کرده است. این محصول دارای ضمانت نامه معتبری است و شما می توانید در صورت بروز مشکل کالا را به شرکت بازگردانید. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس برقرار کنید.

شناور بادی اینتکس مدل 56296 چندنفره جدید یکی از بزرگترین و بهترین محصولات تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که به تازگی و توسط بهترین متریال و جدیدترین نوع طراحی ساخته شده است. همانطور که قابل مشاهده می باشد این کالا برای استفاده چند نفر به صورت همزمان مناسب بوده و قابلیت تحمل وزن عالی بر روی آب را خواهد داشت، بدین صورت می تواند به راحتی و بدون هیچگونه نگرانی روی آب به صورت شناور باقی بماند. 

لازم به ذکر است جنس و رویه بدنه این کالا از نوع وینیل یا همان پی وی سی بسیار با کیفیت و درجه یک بوده که مقاومت فوق العاده بالایی در برابر انواع ضربات و فشار داشته  و همچنین به دلیل سبک بودن این محصول می توانید آن را به سادگی با خود جابجا کرده و در هر مکان و جایگاهی از آن به راحتی استفاده کنید. این محصول فوق العاده و ایده آل با ضخامت لای های بالایی که داشته قابل استفاده بر روی آب های آرام بوده که می تواند در برابر تابش مستقیم نور خورشید و همچنین دمای مختلف آب نیز بسیار مستحکم و مقاوم باشد و بدون هیچگونه تغییر شکل برای مدت زمان طولانی برای شما قابل استفاده باشد.

 این حلقه شنا پرکاربرد می تواند تا وزن 300 کیلوگرم را به راحتی تحمل نماید که همین ویژگی به تنهایی توانسته تا نگاه های بسیاری از افراد خریدار را به سمت خود جلب کند. این شناور بادی جذاب با رویه طرح دار و کاملا مستحکم مناسب برای تمامی کودکان و بزرگسالان با سنین مختلف بوده که شما عزیزان هم اکنون میتوانید این محصول زیبا را به راحتی از طریق نمایندگی اینتکس خریداری نمایید. اگر که شما نیز مجذوب ای محصول خارق العاده و جادار شده اید، پیشنهاد ما این است که به هیچ عنوان ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که ما قصد داریم تا این شناور بادی پرکاربرد را بیشتر مورد نقد و بررسی قرار دهیم:

جنس بدنه با کیفیت محصول

شرکت اینتکس با توجه به ویژگی های بسیار خوبی که پی وی سی ( متریال یا مواد اولیه سازنده محصولات بادی) دارد، برای تولید و ساخت شناور بادی فوق از جنس پی وی سی یا همان وینیل استفاده کرده که بسیار نرم و انعطاف پذیر می باشد. لازم به ذکر است این جنس یکی از بهترین اجناس در میان اجناس پلاستیکی بوده چرا که هیچ گونه حساسیت پوستی را برای بدن شما ایجاد نمیکند، از این رو برای کودکان مشکلی را در هنگام استفاده نخواهند داشت. لازم به ذکر است نکته قابل توجه دیگری در رابطه با این کالا این است که شناورهای بادی به خوبی می توانند ضد آب باشند زیرا که این ویژگی بسیار خوب در پی وی سی ها وجود داشته و در استفاده طولانی مدت نیز هیچ گونه صدمه ای به شناور بادی شما وارد نخواهد شد.

نحوه راه اندازی و استفاده از کالا

راه اندازی و استفاده از این شناور بادی روی آب طرح جزیره چندنفره جدید کاری آسان و ساده است و برای اینکار شما تنها نیاز به یک پمپ باد( قابلیت خرید پمپ های باد از طریق شرکت اینتکس به صورت جداگانه امکان پذیر است) دارید تا در سریع ترین حالت ممکن محصول را راه اندازی کنید. البته باید توجه داشته باشیدکه وجود پمپ باد ضروری نیست ولی به دلیل کارایی و ویژگی های منحصر بفردی که دارد به خوبی می تواند سریع تر محصولات بادی را راه اندازی کند و استفاده از آن را برای شما راحت تر خواهد کرد. ولی باید توجه داشته باشید که برای راه اندازی این محصولات بادی از پمپ های باد بسیار قوی استفاده نکنید زیرا می تواند به محصولتان آسیب وارد کند.

سخن پایانی و نحوه سفارش

توصیه می شود که کودکان به تنهایی از این کالا استفاده نکنند و حدالامکان باید همره با بزرگسالان از این محصول استفاده کنند. همچنین گفتنی است استفاده از این کالا در خشکی توصیه نمی شود اما در صورت استفاده از آن باید زیراندازی جهت محافظت از شناور بادی خود در قسمت زیرین آن پهن کنید تا که از برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه جلوگیری شود. در آخر گفتنی است که شما عزیزان می توانید این شناور بادی اینتکس مدل 56296 بی نظیر را با قیمت ارزان از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید و در کمترین زمان ممکن این شناور بادی درب منزل تحویل بگیرید.

برند
INTEX
طول
259 cm
عرض
221 cm
ارتفاع
58 cm
جنس
وینیل
ضخامت جنس
.
تحمل وزن
300 kg
تعداد دریچه باد
4 عدد
جای نوشیدنی
دارد
وزن بسته بندی
9.5 kg
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
مناسب برای
بزرگسالان 4 نفر
سایر ویژگی ها
دستگیره تعادل و طناب نجات و کول باکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...