شناور بادی اینتکس مدل 56581

intex 56581

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
16%
646,000
546,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی اینتکس مدل 56581 با طراحی مخصوص و رنگ بندی بسیار زیبا و کودک پسندانه محصولی از شرکت اینتکس می باشد. این شناور بادی با داشتن محیطی امن و مطمئن برای کودکان 1 تا 2 سال طراحی شده و یک وسیله مفرح و شادی بخش برای تفریحات آبی کودکان می باشد. طراحی این محصول به شکلی بوده که در زمان قرار گرفتن پاهای کودک در داخل شناور بادی، تعادل آن حفظ شده و کودک احساس راحتی خواهد داشت. این محصول از رنگبندی متنوعی برخوردار است که تمامی کودکان در این سنین بسیار به این نوع رنگ ها علاقه نشان می دهند و توجه آن ها جلب خواهد شد. شناور بادی شورتی کودک دارای تکیه گاه برای نشستن و همچنین دارای سقف و سایبان بوده که از این محصول علاوه بر استفاده در مکان های سر بسته می توان در مکان های روباز نیز بدون نگرانی استفاده کرد تا کودکان عزیز شما از تابش مستقیم آفتاب در فصول گرم سال در امان باشند.

شناور بادی اینتکس مدل 56581

جنس بدنه این شناور بادی از PVC ساخته شده که در برابر فشار و هرگونه تغییرات بسیار مقاوم و دارای طول عمر بالاست. برای سهولت در استفاده کودکتان از این شناور بادی، دو ستون در قسمت جلویی محصول طراحی شده که همانند یک دستگیره عمل می کند و کودکان با وجود آن به راحتی از این کالا استفاده می کنند. شما می توانید هم اکنون و به صورت آنلاین یا حضوری شناور بادی شورتی کودک با سایبان را به همراه ضمانت نامه معتبر شرکت، از فروشگاه اینترنتی اینتکس سفارش دهید تا ما در اسرع وقت آن را درب منزل به شما تحویل دهیم.

 نوع تفریحی
 طول 86 سانتی متر
 عرض 66 سانتی متر
 ارتفاع 55 سانتی متر
 جنس بدنه PVC
 وزن 1.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 20 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای سایه بان بادی
 دارای وسیله بادی سرگرمی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...