شناور بادی اینتکس مدل 56588

intex 56588

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 76 CM
  • عرض: 76 CM
  • ارتفاع: 25 CM
17%
692,000
577,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

قایق  شورتی  یا  شناور  بادی  اینتکس  مدل  56588  اسباب  بازی  سرگرم  کننده  و  جذابی  برای  شناور  ماندن  روی  آب  می  باشد.


شناور بادی اینتکس مدل 56588 یکی از محبوب ترین و جدیدترین محصولات بادی بوده که برای سنین 1 تا 3 سال مناسب و قابل استفاده است و با توجه به دارا بودن امکانات و ویژگی های فوق العاده ای که داشته فروش بسیار خوبی را به خود اختصاص داده است. در همین راستا باید عنوان کرد که این محصول دارای یک عدد محفظه باد است که با استفاده از آن می توانید این شناور بادی را به صورت کامل باد کنید و از آن بهره مند شوید. رویه اصلی این محصول تولید شده از نوع پی وی سی و یا همان وینیل است که به صورت کامفورت شکل گرفته و مقاومت فوق العاده خوبی را از خود نشان داده است. از دیگر ویژگی های منحصر بفرد این محصول دارا بودن تکیه گاه در بخش انتهایی این شناور بادیست که باعث شده تا کودک عزیز شما بتواند به سادگی به این قسمت تکیه داده و بر روی آب به استراحت و بازی بپردازد و همچنین  قسمت نشمینگاه این محصول به‌ گونه‌ ای طراحی شده که می ‌توان بدون آن ‌که آسیبی به کودک شما وارد شود پاهایش را از داخل آن عبور داده و به راحتی از محصول استفاده کند.

شناور بادی اینتکس مدل 56588

شرکت اینتکس سعی کرده تا برای زیباتر شدن این کالا روی قسمت جلویی آن از نوشته ای بهره ببرد که باعث جذاب تر شدن این حلقه شنا شده است. خصوصیت دیگری که این شناور بادی داراست بهره مندی از وزن بسیار کم و همینطور ساختار پرتابل بودن این محصول بوده که سبب شده تا کودک عزیز شما بتواند بدون هیچ گونه نگرانی و به ساده ترین شیوه ممکن از این محصول استفاده نماید. وزن کلی این محصول بادی حتی در حالت راه اندازی شده تنها 800 گرم می باشد و ابعاد آن نیز 76 در 76 بوده و با توجه به ابعاد و وزن مناسبش می‌توانید آن را بر روی آب و استخرهای کم ‌عمق نیز به راحتی استفاده کنید و همچنین هنگام جابه جایی این شناور شورتی کودک قطعا هیچ گونه فشاری برای حمل و نقل به شخص وارد نخواهد کرد. شما عزیزان هم اکنون می توانید این محصول بی نظیر را از سایت فروشگاه محصولات بادی اینتکس به همراه ضمانت نامه معتبر خریداری نمایید.

برند
INTEX
طول
76 CM
عرض
76 CM
ارتفاع
25 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
ظرفیت
15 KG
وزن بسته بندی
0.75 KG
مناسب برای
1-2 سال
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...