شناور بادی اینتکس مدل 56590

intex 56590

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
15%
276,000
236,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی اینتکس مدل 56590 تولید شده توسط شرکت اینتکس برای سنین کودکان 1 تا 2 سال بوده و محصولی است که ساخته شده از جنس پی وی سی با روکش طرح چرم بوده و از تحمل وزن مناسبی بهره مند می برد. لازم به ذکر است که در واقع بهترین مزیت این محصول داشتن سایه بان بادی بوده که می توان با خیالی آسوده از این شناور برای فرزندتان در زیر نور آفتاب نیز استفاده کرد. در قسمت جلویی این محصولی محلی برای قرارگیری والدین طراحی شده تا آن ها با مراقبت از فرزندان خود، بستری آرام و لذت بخش را برای کودکان پدید آورند. جنس بدنه این کالا از نوع پی وی سی می باشد و سایبان آن از تابش مستقیم نور آفتاب جلوگیری می کند، همچنین از این شناور بادی کودک می توانید در استخر ها ، سواحل دریا، و آب های کم عمق برای نشاط کودکانتان استفاده کنید.

شناور بادی اینتکس مدل 56590

این کالا تولید شرکت اینتکس بوده و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. امکان سوراخ شدن آن بسیار کم می باشد و برای بدن کودک هیچ گونه حساسیتی ایجاد نخواهد کرد پس با توجه به شوق و اشتیاق کودکان به بازی های آبی این محصول می تواند بهترین گزینه برای آن ها باشد. برای راه اندازی این محصول کافی است ابتدا با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد را به این قسمت از محصول وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن آن نمایید، باد زدن این شناور بادی را باید تا زمانی ادامه دهید تا شکل کامل را به خود بگیرد. (شما عزیزان می توانید انواع پمپ های بادی را از فروشگاه سعید اینتکس تهیه کنید). این کالا توسط نمایندگی اینتکس با 48 ساعت مهلت تست و ضمانت نامه معتبر عرضه شده برای شما قابل خریداری می باشد.

 نوع تفریحی
 طول 117 سانتی متر
 عرض 75 سانتی متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 وزن بسته بندی 900 گرم
 جنس رویه PVC شفاف و رنگی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ-
نوع پمپ -
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب سنین کودکان
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...