شناور بادی اینتکس مدل 57291

intex 57291

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 2.51 CM
  • عرض: 1.63 CM
  • ارتفاع: 1.45 CM
26%
3,500,000
2,600,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی اینتکس مدل 57291 طرحی جدید از تولیدات جدید زیبا و باداوم شرکت اینتکس بوده و همچنین برای کودکان بالاتر از 2 سال مناسب است که می تواند محیطی ایمن و مفرح برای تفریحات آبی در فصول گرم سال برای کودکان عزیز شما فراهم کند. لازم به ذکر است که وزن بدنه این شناور بادی کودک بسیار کم و ناچیز است و در زمان جمع آوری و یا استفاده فضای بسیار کمی را اشغال خواهد کرد. همچنین از طرف دیگر این محصول به دلیل مجهز بودن به دریچه باد استاندارد و مناسب در کمترین زمان ممکن نیز راه اندازی خواهد شد و قابل استفاده می باشد.

 به همین دلیل بوده که در زمان سفر نیز می توانید آن را در داخل خودرو خود قرار دهید و برای تفریح کودکان به همراه ببرید. این استخر بادی کودک طراحی بدنه به شکل یک اسب تک شاخ دارد و دیواره های آن از یک لایه ضخیم و مقام تشکیل شده است. طراحی این محصول برای کودکان همواره از جذابیت قابل توجهی برخوردار است به همین دلیل طراحی ظاهری این محصول برگرفته از یک شخصیت کارتونی فوق العاده زیبا و معروف می باشد. لازم به ذکر است که این کالا بسیار کارآمد بوده و در هر موقعیتی قابل استفاده است برای مثال در روز های زمستان و یا در داخل محیط منزل و آپارتمان خود می توانید از این شناور بادی به عنوان وسیله بازی برای فرزند خود نیز بهره برداری نمایید. رویه اصلی این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی تولید شده بوده که نرم و با داوم است و سازگاری بالایی با تمامی شرایط آب و هوایی دارد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به نمایندگی رسمی محصولات بادی و یا از طریق سایت اینتکس این شناور بادی کودک را با یک قیمتی عالی و مقرون به صرفه خریداری نمایید.

برند
INTEX
طول
2.51 CM
عرض
1.63 CM
ارتفاع
1.45 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.35 MM
تعداد دریچه باد
2 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
تحمل وزن
200 KG
وزن بسته بندی
4 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
بزرگسالان
سایر ویژگی ها
دارای دستگیره نعادل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...