شناور بادی اینتکس مدل 57520

intex 57520

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 1.17 m
  • عرض: 77 cm
  • ضخامت جنس: 0.25 mm
346,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی اینتکس مدل 57520 یک محصول ورزشی برای کودکان بین 3 تا 8 سال بوده که ساخته شده از جنس پی وی سی مقاوم است و با طراحی و رنگ بندی زیبای خود یک کالای بسیار مناسب برای فرزندان عزیز شما خواهد بود. این محصول با داشتن دستگیره ای در قسمت جلویی خود، وسیله خوبی برای حفظ تعادل فرزند شما بوده که از قیمت بسیار عالی و مقرون به صرفه ای بهره می برد. شایان ذکر است یکی از مهم ترین مواردی که در حین تهیه محصولات مورد نیاز کودکان باید به آن توجه کافی نمود، نوع طراحی و شکل ظاهری محصول موردنظر می باشد. زیرا این کالا می بایست متناسب با روحیه و سلایق کودکان درنظر گرفته شود و همچنین این مورد بر کارایی محصول نیز تاثی بسزایی خواهد داشت.

 این جت اسکی روی آب شبیه به یک ماشین با رنگ بندی زیبا و چشمگیر طراحی شده که طرحی نو و جذاب برای کودکان می باشد. اگر به دنبال تهیه یک محصول بادی جذاب برای کودک 3 تا 8 ساله خود هستید، این محصول گزینه ای کاملا مناسب می باشد زیرا که قیمت مقرون به صرفه در کنار کیفیتی بالا دارد. البته درون جعبه این محصول یک عدد برچسب تعمیرات برای مواقع ضروری از جمله سوراخ شدن،پاره شدن و... نیز تعبیه شده است. جت اسکی روی آب کودک محصولی با طول عمر بالا، کیفیت و کارایی قابل توجهی بوده و کودک شما قادر به استفاده از آن در مدت طولانی خواهد بود. گفتنی است بدنه این محصول علاوه بر مقاومت بالا از نرمی و انعطاف پذیری مطلوبی برخوردار است و کودک شما در حین استفاده هیچ گونه درد، ناراحتیخستگی را احساس نخواهد کرد. برای تهیه این محصول کاربردی می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام کنید و آن را با قیمتی مناسب و کیفیت عالی از نمایندگی اینتکس دریافت نمایید.

برند
INTEX
طول
1.17 m
عرض
77 cm
ضخامت جنس
0.25 mm
مناسب برای
کودک
دستگیره تعادل
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
تحمل وزن
50
رده سنی
+3 سال
وزن بسته بندی
850 gr
جنس
وینیل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...