شناور بادی اینتکس مدل 57530

intex 57530

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 2.10 CM
  • عرض: 1.35 CM
  • جنس: وینیل
24%
1,146,000
875,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی اینتکس مدل 57530 از شناور های بادی بسیار دوست داشتنی و جدید بوده که برا سنین کودک و نوجوان طراحی شده و می تواند یک شناور ایده آل بر روی آب باشد تا افراد بتوانند لحظات شاد و مفرحی را رقم زده و بتوانند ساعت ها از این محصول دوست داشتنی نهایت استفاده را برده و به تفریحات آبی بپردازند. این محصول در واقع یک نوع لوازم شنا برای تفریحات آبی است که توسط شرکت اینتکس تولید شده و یکی از بهترین کیفیت ها را برخوردار است و با توجه به جنسی که برای تولید آن استفاده شده، طول عمر محصول افزایش چشمگیری یافته است.

 ساخت و تولید این شناور بادی کوسه بسیار عالی بوده و ساختار آن توسط شرکت اینتکس به صورت تخصصی صورت گرفته است و به همین دلیل به خوبی می تواند وزن تمامی افراد را تحمل کند و از آن مهم تر حفظ تعادل بسیار خوبی را بر روی آب داشته باشد. حفظ تعادل در این شناور بسیار مهم بوده و نباید در هنگام استفاده به راحتی واژگون شوند. پس بنابراین می بینیم که برای ساخت این شناور بادی کوسه از طراحی استانداردی بهره برده برداری شده که می تواند سبب تعادل خوب شناور بادی شما شود، البته از سوی دیگر برای این شناور بادی کوسه دو عدد دستگیره نیز تعبیه شده که از آن طریق کودک می تواند شناور را در دست بگیرد و از افتادن به داخل آب جلوگیری کند. حال باید به این نکته اشاره کنیم که این کالا یکی از با کیفیت ترین شناور های موجود در بازار است که از نظر ضخامت و همینطور جنس بدنه کیفیت بالایی را از خود به نمایش گذاشته که سبب شده تا بتوانید با اطمینان خاطر اقدام به خرید این محصول کنید. جهت خرید این کالا به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

برند
INTEX
طول
2.10 CM
عرض
1.35 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
تحمل وزن
40 KG
وزن بسته بندی
1.6 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
3 سال به بالا
سایر ویژگی ها
دارای دستگیره نعادل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...