شناور بادی اینتکس مدل 57537

intex 57537

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 1.32 CM
  • عرض: 1.30 CM
  • ارتفاع: .
21%
1,200,000
950,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی اینتکس مدل 57537 از سری محصولات بادی مخصوص کودکان بوده که یکی از جدیدترین محصولات تولید شده برای بازی و شنابوده که قابل استفاده بر روی آب های آرام می باشد. این شناور بادی از نوع لوازم های شنا تولید شده توسط برند معتبر اینتکس است که به عنوان وسیله بازی بادی کودکان و تفریح آبی قابل استفاده قرار می گیرد. جنس محصولات بادی مانند جنس هر نوع محصول دیگری می تواند سبب تغییر کیفیت در آن شود، بنابراین در خرید محصولات بادی خود به این جنس آن توجه داشته باشید.

این شناور بادی ساخته شده از جنس پی وی سی با روکش طرح چرم بوده که در برابر فشار و همچنین دمای مختلف آب بسیار مقاوم خواهد بود و از ایمنی لازم برخوردار است. این کالا از ابعادی بهره برده که می تواند برای کودکان بالای 3 سال بسیار مناسب می باشد تا بتوانند تعادل خود را بر روی این شناور بادی روی آب حفظ نمایند. همانطور که قابل مشاهده است باله های این شناور بادی به گونه ای طراحی شده که می تواند تعادل لازم را برای فرزندان شما بر روی آب فراهم سازند. همچنین این شناور بادی از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار بوده که از مهمترین آنها می توان به داشتن یک آبپاش سرخوداشاره کرد که برای کودکان بسیار جذاب و زیبا می باشد. همچنین وجود یک دستگیره متصل به بدنه در قسمت میانی کالا نیز می تواند در ایجاد تعادل کودکان بر روی آب موثر باشد. این محصول بیشتر برای استفاده در سطح آب های کم عمق و آرام مانند استخر های استفاده می شود و اما در صورتی که در سواحل آرام و کم عمق نیز استفاده شود هیچ مشکلی نخواهد داشت و قابل استفاده است. در صورت اطلاعات بیشتر در مورد خرید این محصول با نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.

برند
INTEX
طول
1.32 CM
عرض
1.30 CM
ارتفاع
.
جنس
وینیل
ضخامت جنس
.
تعداد دریچه باد
2 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
تحمل وزن
40 KG
وزن بسته بندی
1 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
3 سال به بالا
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...