شناور بادی اینتکس مدل 57556

intex 57556

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 1.47 M
  • عرض: 1.47 M
  • ارتفاع: 81 CM
16%
1,650,000
1,388,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی اینتکس مدل 57556 از سری محصول های ساخته شده توسط برند اینتکس است که به تازگی وارد بازار ایران شده است. این محصول مناسب برای استفاده در استخر های سرپوشیده و رو باز بوده و طراحی آن بسیار زیبا و شیک است که می تواند به سادگی نظر هر فردی را نسبت به خودش جلب کند. این کالا ساخته شده از مواد اولیه درجه یک از جنس پی وی سی است که در تمامی محصولات بادی به کار رفته و از ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشد و همچنین این محصول به صورت چند لایه پی وی سی مقاوم ساخته شده و دارای روکش طرح چرم نرم و راحت می باشد و البته هیچ گونه آسیب و مشکلی برای پوست کودکان و بزرگسالان نخواهد داشت. این شناور بادی روی آب با قرار گیری در برابر تابش نور خوشید و دمای مختلف آب کاملا مقاوم است و به هیچ عنوان دچار پارگی و تغییر شکل نمی گردد.

همانطور که در تصاویر این کالا پیداست این شناور بادی روی آب دارای نمایی کلی به شکل یک اردک بوده و همچنین در ساخت و طراحی آن دقت زیادی شده تا محصول بتواند کاربرد های ویژه خود را حفظ کند. در قسمت جلویی این شناور بادی سر اردک قرار گرفته و شما می توانید به آن تکیه داده و یا آن را بگیرید و تعادل خود را حفظ کنید. این محصول در قسمت های کناری خود نیز دارای دو دستگیره بوده که به شما اجازه میدهد تا به راحتی بتوانید آن را با خود حمل کنید. همچنین این کالا حداکثر وزن 80 کیلوگرم را تحمل می نماید که تحمل وزن عالی محسوب می گردد. این کالا دارای برچیب تعمیرات جهت ترمیم و تعمیر شناور بادی شما بوده و همچنین به دلیل آسوده بودن خیال شما از بابت کیفیت و کارایی محصول، دارای ضمانت نامه معتبری می باشد که به همراه محصول به شما ارسال می شود. شما عزیزان می توانید این شناور بادی را از طریق نمایندگی اینتکس تهیه کنید.

برند
INTEX
طول
1.47 M
عرض
1.47 M
ارتفاع
81 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
تعداد دریچه باد
2 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
تحمل وزن
40 KG
وزن بسته بندی
2.1 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
3 سال به بالا
سایر ویژگی ها
دارای دستگیره نعادل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...