شناور بادی اینتکس مدل 59570 j

قایق شورتی جوجه

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
24%
442,000
340,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی اینتکس مدل 59570 j محصولی بسیار زیبا و کارآمد، تولید شده در نمایندگی اینتکس برای انواع سلیقه ها مناسب بوده و برای استفاده کودکان در دریاچه های کم عمق و استخر ها جهت آموزش شنا به آن ها و تفریحات آبی می باشد. این شناور بدلیل طراحی جدید و شورتی بودن از امنیت بالاتری نسبت به سایر شناورها برخوردار بوده و به همین علت برای کودکان بسیار مناسب است. طراحی و رنگ های به کار برده شده برای ساخت این محصول باعث علاقه مند تر شدن هرچه بیشتر کودکان به این شناور بادی و تفریح سالم شنا شده همانطور که قابل مشاهده است بدنه اصلی این شناور دارای رنگ زرد بوده و ساختار و طراحی بسیار جذابی برای کودکان دارد.

 این کالا دارای ساختاری انعطاف پذیر بوده به این صورت که وزن بدنه آن کم بوده و در زمان جمع آوری، یک فضای بسیار کمی را اشغال خواهد کرد. از طرفی طراحی این محصول به گونه ای صورت گرفته که در کمترین زمان ممکن راه اندازی و برای استفاده شما آماده استفاده می شود. از طرف دیگر جنس بدنه این شناور بادی از نوعی باکیفیت و مرغوب انتخاب شده تا بتوانید در تمامی نقاط کشور از آن استفاده کرده و نگران آسیب های احتمالی نباشید. به همین دلایل مهم بوده که استفاده از این محصول در زمان سفر نیز توصیه شده است. اگر قصد خرید شناور بادی شورتی کودک اردک را دارید تنها کافیست به نمایندگی محصولات بادی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید تا این محصول را با ضمانت دو ساله دریافت کنید.

نوع تفریحی
 طول 76 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپندارد
نوع پمپ-------------
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...