شناور بادی بزرگ اینتکس طرح لاما

Intex 57294

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
12%
2,646,000
2,340,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی بزرگ اینتکس طرح لاما از دیگر محصولات مهیج و جذابی که فروشگاه سعید اینتکس سعی کرده تا به تازگی آن را روانه بازار کند. در همین راستا باید اشاره داشته باشیم که مهم ترین دلیل انتخاب این محصول بحث نوع طراحی و ساختار شیک و مهیج این محصول است که باعث شده تا مشتریان با خیالی راحت دست به خرید و انتخاب این محصول بزنند. نوع طراحی این محصول برگرفته از طرح لاما می باشد که همین امر خاص بودن این محصول را به رخ می کشد. رنگ سفید این محصول در کنار به کار برده شدن رنگ های شاد و جذاب دیگر بر روی این محصول سبب شده تا از نظر رنگ بندی نیز یک کالای خاص را مشاهده نمایید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این شناور تحمل وزن 200 کیلو گرمی دارد که قطعا برای سنین بزرگسال بسیار مناسب می باشد و به صورت هم زمان دو نفره نیز می توانید از این شناور بادی استفاده کنید.

شناور بادی بزرگ اینتکس طرح لاما

دیگر ویژگی خوبی که این شناور بادی طرح لاما دارد بحث ضخیم بودن بدنه اصلی این محصول است که قطعا مشتریان عزیز از این نظر هم خاطر جمع خواهند بود. در کنار این نکات باید اشاره داشته باشیم که این کالا دارای دو عدد دستگیره حمل و نقل در بخش های کناری خود می باشد که به ساده ترین شکل ممکن می توانید این محصول را حمل و نقل کرده و در انتها نیز پس از قرار گیری بر روی آب نیز به سادگی تعادل خود را حفظ نمایید. باکس بسته بندی شیک و جذاب این محصول هم از دیگر خصوصیات خوب تولید این کالا توسط شرکت اینتکس به شمار می رود. هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این کالا از فروشگاه سعید اینتکس کرج برای شما به سادگی فراهم خواهد بود و پس از خرید از خدمات پس از فروش و کارت گارانتی معتبر این شرکت نیز برخوردار خواهید شد.

 نوع تفریحی
 طول 201 سانتی متر
 عرض 147 سانتی متر
 ارتفاع 173 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 4 کیلوگرم
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 نوع پمپ  --
 سایر ویژگی ها مناسب برای تمام سنین
 دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

 

شناور بادی بزرگ اینتکس طرح لاما با داشتن طراحی منحصر به فرد و فانتزی مورد توجه و علاقه تمامی کودکان قرار می گیرد و جزو محبوب ترین و پر استفاده ترین وسایل بادی است که در فصول گرم سال کاربرد زیادی دارد. این محصول بدنه ای بزرگ دارد که می تواند به راحتی برای تمامی سنین کاربرد داشته باشد. از این رو اغلب افراد به سمت خرید آن جذب می شوند و از آن در بسیاری از تفریحات آبی خود استفاده می کنند. شناور بادی حالت معلق و بی وزنی دارد و می تواند به راحتی افراد را نیز بر روی خود حفظ کند. به همین خاطر است که لذت حضور در محیط های آبی با آن دو چندان می شود و می تواند ساعات خوشی را رقم زد. با خرید این محصول تمامی اعضای یک خانواده قادر به استفاده از محصول می شوند و می توانند در زمان رفتن به مسافرت نیز از آن بهره مند شوند. شناور بادی بدنه ای بزرگ و جادار دارد اما قابلیت حمل آسان دارد و می توان در صورت خالی بودن از باد آن را با خود به همراه داشت. یک سری مزیت ها و خصوصیات مهم شناور بادی در ادامه آمده است که به مهم ترین آن ها اشاره شده است تا بتوان با آگاهی کامل خرید محصول را انجام داد.

شناور بادی بزرگ اینتکس طرح لاما

طراحی فانتزی و جذاب

به دلیل ایجاد جذابیت بیش تر در این محصول و مورد استفاده قرار گرفتن آن توسط کودکان بدنه از طراحی زیبا و جذاب برخوردار است که در آن از رنگ های متنوع استفاده شده است. رنگ های متنوع و شاد توانسته شناور بادی را جزو محبوب ترین و پر فروش ترین کالاهای بادی برای تفریحات آبی نماید و درطی مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار گیرد. از این رو فروش محصول بالا رفته است و افرادی که به سمت خرید آن جذب می شوند نیز زیاد می باشند. شناور بادی طرح لاما است و شباهت زیادی را دارد. در نتیجه طراحی آن بی نقص و حرفه ای بوده است و می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام کرد. مورد توجه قرار گرفتن این شناور بادی توسط افراد برای خرید به دلیل داشتن همین رنگبندی و طراحی جذاب بوده است و افراد قادر به داشتن بهترین موقعیت با استفاده از این محصول می باشند. بدنه بادی دارای عروسک بادی نیز بوده است که کودکان را مشتاق می سازد و می تواند مورد استفاده آن ها قرار گیرد.

بدنه طبی در شناور بادی

رویه محصول طبی و مواج بوده است. به طوری که می توان بر روی آن احساس نرمی و لطافت را حس کرد. در نتیجه در زمان استفاده از آن و قرار گیری بر روی آن می توان بهترین اوقات را سپری کرد و دچار خستگی و کسالت نیز نشد. از این رو کسانی که همواره در خرید یک محصول بادی برای استفاده در محیط های آبی دچار تردید می باشند می توانند این شناور بادی را با خیالی آسوده سفارش دهند.

شناور بادی بزرگ اینتکس طرح لاما

جا به جایی آسان

بر روی بدنه شناور بادی دستگیره هایی برای حمل و نقل آسان وجود دارد که می توان به وسیله آن بدنه را به محل های مختلف جا به جا کرد. در این صورت در زمان تغییر مکان محصول این دستگیره ها مفید واقع می شوند و می توانند به راحتی بهترین شرایط را برای افراد ایجاد سازند. شناور بادی در داخل آب و یا خشکی به این وسیله جا به جا می شود اما در خشکی باید از کشیدن بدنه بر روی سطح زمین با استفاده از دستگیره ها خودداری نمود. چرا که این کار باعث آسیب دیدن بدنه خواهد شد.

خرید شناور بادی طرح لاما

به منظور آسان بودن دسترسی و خرید این محصول منحصر به فرد سایت سعید اینتکس ایجاد شده است که افراد می توانند به آن مراجعه کرده و محصول را از دسته بندی مربوط به شناور بادی خریداری نمایند تا در کم ترین زمان به محصول دلخواه خود برسند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...