شناور بادی روی آب خانوادگی بست وی

bestway 43111

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 191 CM
  • عرض: 178 CM
  • ارتفاع: 51 CM
10%
4,245,000
3,850,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی روی آب خانوادگی بست وی از طراحی به روز و شیک برخوردار است و مزیت های متعددی را دارد. به همین خاطر است که می توان آن را برای استفاده اعضای خانواده در نظر گرفت و در تمامی تفریحات آبی خود آن را مورد استفاده قرار داد. شناور بادی بزرگسال بست وی از بدنه ای با ساختار طبی برخوردار است. به طوری که در ساختار آن نشیمن طبی و تکیه گاه طبی قرار دارد. تکیه گاه بادی محصول سبب می شود که بدن افراد در موقعیت استاندارد و راحت قرار گیرد و ارامش کامل و کاقی به افراد داده می شود. چرا که محلی مناسب برای قرار گیری ستون فقرات و کمر می باشد و می تواند در طولانی مدت موجب آرامش و راحتی افراد شود. از این رو یکی از خاص ترین شناور های بادی است که از بدنه ای بزرگ نیز برخوردار می باشد. شناور بادی بزرگسال مح قرار گیری حداکثر سه نفر خواهد بود. به طوری که در گوشه های محصول می توانند قرار گیرند. در داخل بدنه محصول تنها باد وجود دارد و به وسیله پمپ باد راه اندازی می شود. بر روی دیواره محصول نیز محلی به عنوان جا لیوانی وجود دارد که در نتیجه افراد در این حالت نوشیدنی و آب را در دسترس قرار می دهند. بدنه ضد حساسیت می باشد و قادر به داشتن طول عمر در زمان استفاده در هوای گرم و تابستانی بوده است به همین خاطر است که با سازگاری بالا در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. کسانی که تمایل به خرید این محصول دارند به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایند.

شناور بادی روی آب خانوادگی بست وی از طراحی بسیار شیک و بروز بهره برده و مزیت های زیادی داشته که در ادامه این مطلب به آن ها اشاره خواهیم داشت. این محصول را می توان جهت استفاده تمامی اعضای خانواده در نظر گرفت و همچنین در تفریحات آبی خود نیز آن را مورد استفاده قرار داد. شناور بادی فوق، از بدنه ای کاملا درجه یک با ساختاری استاندارد ساخته شده به صورتی که در ساختار آن نشیمنگاهی طبی و راحت وجود داشته که البته این نشیمنگاه ها دارای تکیه گاه نیز می باشد تا سبب شود بدن افراد در موقعیتی کامل استاندارد و راحت قرار بگیرد و حس رضایت به افراد داده شود چرا که محلی کاملا مناسب برای نشستن بوده است. در واقع این نوع ساختار طبی برای قرار گیری ستون فقرات و کمر شما گزینه ای کاملا ایده آل می باشد. 

به همین سبب شناور بادی روی آب سه نفره یکی از خاص ترین محصولات بادی شرکت بست وی بوده که از بدنه ای بسیار بزرگ و جادار بهره برده است. لازم به ذکر است همانطور که مشاهده می کنید این محصول بادی محل قرار گیری سه نفر بزرگسال بوده به طوریکه آن ها می توانند در نشیمنگاه های طراحی شده به راحتی نشسته و لذت ببرند. این شناور بادی توسط پمپ باد های دستی و برقی قابل راه اندازی خواهد بود در واقع شما پس از خرید یکی از این پمپ های باد می توانید از این کالا استفاده کنید. در آخر باید گفت این شناور بادی طول عمر بالایی داشته و همچنین دارای رویه ای ضد حساسیت و ضد تعریق می باشد. در ادامه قصد داریم تا این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم:

طراحی منحصر بفرد و جادار

یکی از نکات قابل توجه و مهم درباره این کالا وجود فضای بزرگ و جادار بوده و همچنین این شناور بادی برای استفاده سه نفر به صورت همزمان مناسب بوده و در واقع فضای کافی را برای سه نفر داشته است. شما عزیزان می توانید به دلخواه پاهای خود را دراز کرده و از دایره وسط این شناور بادی رد کرده درون آب قرار دهید و ریلکس کنید. همچنین وجود پشتی یا همان تکیه گاه در بخش انتهایی شناور بادی م یتواند به عنوان یک تکیه گاه بسیار نرم و راحت عمل کرده و همچنین از وارد شدن فشار به گردن و سر شما جلوگیری کند. لازم به ذکر است همانطور که مشاهده می کنید در کنار هریک از جایگاه ها دستگیره هایی قرار دارد تا از طریق آن ها بتوانید به خوبی از شناور بادی خود گرفته تعادلتان را حفظ کنید. 

نحوه راه اندازی

در بدنه این شناور بادی چند دریچه باد تعبیه شده که به شما عزیزان این امکان را می دهد تا با استفاده از انواع پمپ باد دستی یا برقی اقدام به راه اندازی و استفاده از این محصول بادی نمایید. در قدم اول باید این محصول را بر روی سطحی صاف بدون سنگ ریزه پهن کنید و سپس از طریق دریچه های موجود رو بدنه و توسط پمپ باد اقدام به باد زدن کالا نمایید. البته که لازم به ذکر است پمپ باد به صورت جداگانه و از طریق شرکت اینتکس برای شما قابل خریداری خواهد بود. در آخر باید به این نکته اشاره داشتیم باشیم که این کالا دارای بهترین کیفیت و طول عمر بالایی بوده البته در صورتی که آن را از اجسام و اشیاء تیز برنده دور نگه دارید.

قابلیت تعمیر محصول و نحوه سفارش

یکی دیگر از ویژگی های بسیار عالی درباره این کالا، این است که می توان این شناور بادی روی آب را مورد ترمیم یا تعمیر قرار داد. در واقع امکان تعمیر و پنچر گیری در این کالا وجود داشته که شما می توانید به بهترین شکل ممکن محصول آسیب دیده خود را تعمیر کنید و همانند روز اول از آن استفاده نمایید.

 لازم به ذکر است برای پنچرگیری شناور بادی فوق، نیاز به یک برچسب تعمیرات بوده که شرکت بست وی آن را به صورت رایگان در بسته بندی محصول شما قرار داده است که البته در صورت نیاز به برچسب های بیشتر می توانید آن ها را از طریق شرکت اینتکس خریداری نمایید. اگر شما نیز مجذوب این محصول زیبا و جذاب شده اید و یا به دنبال یک کالا بادی جادار و ایمن برای تفریحات آبی خانوادگی خود هستید، این شناور بادی می تواند گزینه ای بسیار مناسب و ایده آل برای شما باشد.

برند
INTEX
طول
191 CM
عرض
178 CM
ارتفاع
51 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
.
تحمل وزن
260 KG
تعداد دریچه باد
5 عدد
جای نوشیدنی
دارد
وزن بسته بندی
3 KG
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
مناسب برای
بزرگسالان
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...