شناور بادی روی آب شورتی سایبان دار مدل34092

bestway 34092

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • طول: 59 CM
  • عرض: 24 CM
  • جنس: وینیل
17%
542,000
452,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی روی آب شورتی سایبان دار مدل34092 یکی از محصولات بسیارزیبا و جدید بوده که در این چند سال اخیر توسط شرکت نامدار و بزرگ اینتکس طراحی و تولید گردیده و همانطور که در تصاویر مربوطه مشاهده می کنید ساختار و شکلی بسیار جذاب داشته و البته این محصول به واسطه همین ظاهر شیک و به دلیل وجود طراحی فوق العاده  با کیفیت و استاندارد، می تواند نظر هر کودکی را به سمت خود جلب کند. این محصول بادی فوق العاده در داخل و یا خارج منزل برای بازی تمامی کودکان به همراه حفظ ایمنی کامل، بسیار مناسب و ایده آل خواهد بود .همانطور قابل مشاهده است این کالا طراحی کاملا کودک پسندانه داشته و همچنین یکی از خصوصیاتی که درباره این کالا بسیار حائز اهمیت می باشد این است که شناور بادی فوق، دارای سایبان بادی سرخود بوده که کارایی بسیار زیادی برای کودکان خواهد داشت.

 از دیگر مزیت های این کالا، وجود سایبان بوده که می توان به جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به پوست کودک اشاره کردزیرا این موضوع برای تمامی والدین بسیار مهم و حیاتی می باشد و به همین علت لازم به ذکر است این کالا مستحکم و ایمن از جنس وینیل یا پی وی سی بسیار با کیفیت و با دوام ساخته شده و بنابراین در مقابل هرگونه آسیب و  یا مشکلی کاملا مقاوم و مستحکم خواهد بود. شما عزیزان تنها توسط پمپ های باد برقی یا دستی می توانی شناور بادی روی آب شورتی سایبان دار مدل34092 را راه اندازی کنید که البته خرید انواع پمپ های باد از طریق شرکت اینتکس امکان پذیر خواهد بود. 

برند
bestway
طول
59 CM
عرض
24 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.22 MM
تعداد دریچه باد
2 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
تحمل وزن
15 KG
وزن بسته بندی
0.400 KG
مناسب برای
1-2 سال
سایر ویژگی ها
دارای آفتابگیر بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...