شناور بادی روی آب طرح توکان چندرنگ bestway 41437

bestway 41437

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • طول: 173 CM
  • عرض: 1.73 CM
  • ارتفاع: 91 CM
9%
1,246,000
1,146,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی روی آب طرح توکان چندرنگ bestway 41437 محصولی دیگراز سوی شرکت بست وی بوده که به دلیل طراحی با کیفیتی که دارد می تواند اوقات خوشی را برای کودکان فراهم کند .این شناور بادی یکیاز بهترین شناوری های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی است که در فروشگاه اینتکس در قرار گرفته تا شما بتوانید به راحتی بهآن دسترسی داشته باشید و با کمترین هزنیه ممکن آن را خریداری کنید. شرکت بست وی تاکنون بسیاری از این محصولات بادی را در فروشگاه خود موجود کرده و این محصول نیز یکی از بیشترین فروش ها را در دسته بندی شناور های بادی داشته و بخشی از دلیل استقبال از این محصول به طراحی آن مربوط می شود. 

همانطور که از تصاویر این محصول پیداست این شناور بادی دارای طراحی خاصی بوده و بدنه ی آن به شکل یک پرنده توکان می باشد که به خوبی طراحی شده و برخلاف سایر نمونه های مشابه از شناور های بادی این محصول داری طراحی و رنگ بندی های بسیار زیبایی در تمامی قسمت های بدنه است که حس خوبی را به کودکان منتقل خواهد کرد. لازم به ذکر است از دیگر ویژگی های این محصول می توان به جنس بدنه آن اشاره کرد که مانند بسیاری از محصولات بادی دیگر ساخته شده توسط شرکت بست وی از جنس وینیل در ساخت آن استفاده شده که این جنس سبب شده تا محصول خاصیت کششی پیدا کند و به همین دلیل در مقابل فشار و ضربه مقاومت بالایی دارد. برای تهیه شناور بادی روی آب طرح توکان چندرنگ bestway 41437 می توانید آن را از همین صفحه در فروشگاه اینتکس به سبد خرید خود اضافه کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

برند
bestway
طول
173 CM
عرض
1.73 CM
ارتفاع
91 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
.
تعداد دریچه باد
2 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
تحمل وزن
45 KG
وزن بسته بندی
1.2 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
3 سال به بالا
سایر ویژگی ها
دارای دستگیره نعادل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...