شناور بادی روی آب طرح دایناسور جدید Bestway 41128

Bestway 41128

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
891,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی روی آب طرح دایناسور جدید Bestway 41128 از سری محصولات بادی روی آب بوده که تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد. این شناور بادی دارای طرح یک دایناسور سبز رنگ بوده که بسیار جذاب است و برای کودکان نیز از جذابیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. گفتنی است قسمت نشیمنگاه این شناور بادی به گونه ای طراحی شده که دارای یک فرو رفتگی است و به همین سبب فضای ایمن را برای نشستن کودکان فراهم آورده است و از افتادن کودکان درون آب جلوگیری می کند. همانطور که به آن اشاره شد رنگ بدنه این محصول به رنگ سبز بوده که از زیبایی بالایی به خصوص در داخل آب برخوردار است.

 این شناور بادی ساخته شده از جنس وینیل یا همان پی وی سی بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر تابش مستقیم خورشید و همچنین انواع دمای آب داشته که به سادگی دچار پوسیدگی و یا تغییر حالت نخواهد شد. گفتنی است که تنها باید مراقب باشید تا جسم تیزی با بدنه آن برخورد نداشته باشد. ابعاد بسته بندی این شناور بادی روی آب بسیار کوچک بوده و در واقع به راحتی می توان آن را با خود به هر مکانی منتقل نمود. شما می توانید برای خرید شناور بادی روی آب طرح دایناسور جدید Bestway 41128 با همکاران ما در فروشگاه محصولات بادی سعید اینتکس، اولین نمایندگی اینتکس در کرج تماس حاصل بفرمایید.

نوع تفریحی
 طول 190 سانتی متر
 عرض 190 سانتی متر
 ارتفاع 145 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 1.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 45 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 نوع پمپ  --
 سایر ویژگی ها مناسب برای کودکان بالای 3 سال
 دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...