شناور بادی روی آب طرح قایق کودکانه مدل 34036

bestway 34036

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • طول: 1.12 CM
  • عرض: 71 CM
  • ارتفاع: .
10%
476,000
431,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

با خرید قایق بادی کودک با کف باد شونده، کودکان شما می‌توانند در فضای باز، در حیاط خانه یا در ساحل دریا به طور ایمن و سرگرم کننده وقت خود را سپری کنند. این محصول علاوه بر ارتقای مهارت‌های حرکتی کودکان، به آن‌ها احساس استقلال و اعتماد به نفس را نیز می‌دهد.

محصولات مرتبط

شناور بادی روی آب طرح قایق کودکانه مدل 34036 از سری محصولات ساخته شده توسط برند معتبر  بست وی بوده که به تازگی وارد بازار جهانی شده است. این کالا مناسب برای استفاده در استخرهای سرپوشیده و حتی رو باز بوده که دارای طراحی بسیار شیک و زیبایی می باشد که می تواند به سادگی نظر هر فردی را نسبت به خودش جلب کند. این محصول بادی ساخته شده از بهترین مواد اولیه درجه یک از جنس پی وی سی است که در ساخت تمامی محصولات بادی به کار رفته و همچنین از ضخامت قابل قبول و مطلوبی برخوردار می باشد. لازم به ذکر است این شناور بادی به دلیل اینکه برای کودکان ساخته شده، به صورت چند لایه پی وی سی مقاوم بوده که دارای روکش طرچ چرم راحت و نرمی است و البته هیچگونه حساسیت و یا مشکل پوستی برای بزرگسالان نیز ایجاد نخواهد کرد.

قایق بادی کودک با کف باد شونده یک محصول جذاب و سرگرم کننده است که برای کودکان در سنین 3 تا 6 سال مناسب است. این قایق بادی با طراحی جذاب و رنگارنگ، قابلیت جذب توجه کودکان را دارد و برای ساعت‌ها سرگرمی و تفریح فراهم می‌کند.

از ویژگی‌های مهم این قایق بادی می‌توان به کف باد شونده آن اشاره کرد. با استفاده از پمپ هوا، کف قایق بادی را می‌توان باد کرده و به صورت جامد و استوار قرار داد. این ویژگی به کودکان امکان می‌دهد تا روی قایق بادی حرکت کنند، بدون اینکه به آب فرو روند. به این ترتیب، امنیت کودکان در حین بازی و تفریح بالا می‌رود.

قایق بادی کودک با کف باد شونده دارای طراحی مناسبی است که باعث می‌شود کودکان به راحتی بتوانند بر روی آن نشینند و حرکت کنند. همچنین، این قایق بادی از مواد با کیفیت ساخته شده است که برای مقاومت در برابر سایش و ضربه‌ها مناسب است.

با خرید قایق بادی کودک با کف باد شونده، کودکان شما می‌توانند در فضای باز، در حیاط خانه یا در ساحل دریا به طور ایمن و سرگرم کننده وقت خود را سپری کنند. این محصول علاوه بر ارتقای مهارت‌های حرکتی کودکان، به آن‌ها احساس استقلال و اعتماد به نفس را نیز می‌دهد.

بنابراین، قایق بادی کودک با کف باد شونده یک انتخاب عالی برای سرگرمی و تفریح کودکان در سنین 3 تا 6 سال است.


 این شناور بادی طرح قایق با قرارگیری در برابر تابش مستقیم نور خورشید و یا دمای مختلف آب کاملا مستحکم و مقاوم بوده و به هیچ عنوان دچار پارگی و یا تغییر شکل نیز نخواهد شد. در آخر باید گفت همانطور که در تصاویر پیداست این محصول دارای نمای کلی به شکل یک قایق بوده و در نوع ساخت و طراحی آن نیز دقت زیادی شده تا محصول بتولند کابردهای ویژه خود را حفظ کند. شما عزیزان می توانید اشناور بادی روی آب طرح قایق کودکانه مدل 34036 بسیار با کیفیت و شکیل را در همین صفحه از طریق سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید. 

برند
bestway
طول
1.12 CM
عرض
71 CM
ارتفاع
.
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.22 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
ندارد
تحمل وزن
45 KG
وزن بسته بندی
0.1 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
3-6 سال
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...