شناور بادی روی آب طرح لاما زرد bestway 41434

bestway 41434

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
776,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی روی آب طرح لاما زرد bestway 41434 یکی از خاص ترین و دوست داشتنی ترین لوازم شنا و تفریحات آبی در آب های آرام و عمیق بوده که در سال جدید توسط برند معتبر بست وی طراحی شده است. این شناور بادی ساخته شده از جنس پی وی سی با روکش شفاف در قسمت رویه و طرح چرم در قسمت زیرین می باشد که این جنس در بیشتر محصولات بادی باکیفیت مرسوم بوده و باعث می شود تا این شناور بادی در دماهای مختلف آب قابل استفاده باشد و از طرفی فشار های وارده را به خوبی دفع خواهد کرد. همانطور که گفته شد این شناور بادی توسط شرکت معتبر بست وی با کیفیت و دوام عالی تولید شده که مناسب برای استفاده در استخرها و آب های پر عمق می باشد که با دوام و مقاومت عالی که داشته از تحمل وزن مناسبی نیز برخوردار می باشد.

 این محصول بادی دارای طراحی و نوع ساختار ایده آل برای راحتی و امنیت بیشترمی باشد که این کالا را تکمیل نموده است. این شناور بادی روی آب مناسب برای کودکان بوده که هنگام استفاده بسیار لذت بخش و جذاب می باشد و همچنین دارای نشیمنگاه بسیار راحت است که با وزن پایین و رنگ بندی شاد قابل حمل و جا به جایی در هر مکانی بوده است. لازم به ذکر است جنس این محصول از پی وی سی مقاوم بوده که جهت استفاده برای تمام سنین با وزن های مختلف مناسب است. در صورت خرید این شناور بادی روی آب با شماره تلفن های موجود در سایت اینتکس تماس حاصل فرمایید.

 نوع تفریحی
 طول 129 سانتی متر
 عرض 129 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 جنس بدنه pvc رنگی
 وزن 2 کیلوگرم
 تحمل وزن 45 کیلوگرم
 پمپ -
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب برای کودکان
دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...