شناور بادی روی آب مبلی درخشان intex 56803

intex 56803

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
2,300,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی روی آب مبلی درخشان intex 56803 خاص و منحصر به فرد می باشد و از بدنه ای بی نظیر تشکیل شده است. ابعاد این محصول بسیار خاص می باشد که در نتیجه می توان با خیالی آسوده بر روی آن قرار گرفت و از آن لذت برد. این شناور بادی برای استفاده بزرگسال ساخته شده است و بر روی آب های کم عمق و آرام کاربرد دارد. به وسیله این محصول افراد می توانند به آرامش کامل دست پیدا کنند و از محیط اطراف خود لذت ببرند. چرا که شناور بادی دارای سطح شیبدار است و می توان بر روی آن بهترین موقعیت را به دست آورد. همچنین این محصول استاندارد نیز می باشد. به طوری که در طولانی مدت می توان بر روی آن قرار گرفت و ستون فقرات را در بهترین شرایط قرار داد. 

شناور بادی روی آب مبلی درخشان intex 56803 رویه ای مواج دارد و امکان استراحت طولانی مدت را به افراد می دهد. این محصول در کنار خود دارای دستگیره های بادی است که محلی برای قرار دادن دست افراد می باشد. بر روی این قسمت جا لیوانی ایجاد شده است که می توان از آن برای قرار دادن بطری و لیوان نوشیدنی خود استفاده کرد. بدنه برای راه اندازی آسان و باد شدن سریع دارای دریچه های متعدد بر روی خود می باشد که مزیت محصول بوده است. اگر شما نیز قصد خرید شناور بادی روی آب مبلی درخشان intex 56803 را دارید می توانید به صورت اینترنتی و از طریق همین صفحه محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع پایه دار
 طول 175 سانتی متر
 عرض 119 سانتی متر
 ارتفاع 61 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپ-----------
 وزن 4 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای تکیه گاه شیبدار
 دارای پایه های بادی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...