شناور بادی روی آب مدل دراگون Intex 57563

Intex 57563

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
776,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی روی آب مدل دراگون Intex 57563 یک شناور بادی روی آب استثنایی و از جمله تولیدات سال 2022 میلادی کمپانی اینتکس به شمار رفته که به دلیل طراحی ظاهری منحصر به فردی که داشته توانسته در میان کودکان به محبوبیت قابل قبولی دست یابد. بدنه این شناور بادی روی آب از طول عمر قابل قبولی برخوردار بوده و از سوی دیگر به راحتی می تواند تعادل کودک و ایمنی آن را بر روی سطح آب تامین سازد. حفظ تعادل در این محصول به دلیل وجود ساختار بی نقص و حرفه ای است که می توان بر روی به حالت تعادل قرار گرفت و مدت زمان طولانی را سپری کرد. در کناره های سر اژدها دو دستگیره برای ایجاد تعادل و همچنین برای قرار گیری افراد به صورت ثابت بر روی محصول قرار دارد که می تواند ایمن ترین موقعیت را ایجاد سازد. 

تحمل بدنه محصول نسبت به فشار و همچنین ابعاد منحصر به فرد آن محصول را برای استفاده افراد بزرگسال نیز مناسب کرده است و می تواند برای آن ها کاربرد های زیادی داشته باشد. بخش نشیمن محصول مواج دار است و از ضخامت زیاد تشکیل شده است به طوری که می توان بر روی آن بهترین موقعیت را به دست اورد و ایمن و استاندارد به تفریحات آبی مهیج رسیدگی کرد. رنگ بدنه به گونه ای است که در صورت قرار گیری طولانی مدت در فضای آبی از بین نمی رود و به آب پس داده نمی شود. از این رو رنگ بدنه نیز ثابت و بدون تغییر است و می توان از ظاهر آن در مدت زمان طولانی استفاده کرد. برای خرید شناور بادی روی آب مدل دراگون Intex 57563 به فروشگاه اینتکس کرج به صورت اینترنتی و یا حضوری مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...