شناور بادی روی آب مدل فلامینگو بست وی

Bestway 41110

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
6%
1,546,000
1,466,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی روی آب مدل فلامینگو بست وی یکی از بهترین محصولاتی است که برای حضور در محیط هایی که دارای آب های آرام می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. این شناور بادی قادر به داشتن تعادل بر روی سطح آب می باشد و می تواند به صورت معلق بر روی آب قرار گیرد. به همین خاطر است که می توان این محصول را بر روی آب استخر مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. دریاچه ها نیز محیطی مناسب برای استفاده از این محصول می باشد. در واقع تمامی آب های آرام حتی دریا در زمانی که خروشان نمی باشد محیطی برای استفاده از شناور بادی می باشد. 

این محصول دارای شکل فانتزی است که افراد بر روی آن قرار می گیرند و موقعیت خوبی را به خود می گیرند. برای راه اندازی شناور بادی به راحتی می توان به وسیله پمپ باد اقدام کرد و بخش های مختلف محصول را به راحتی راه اندازی کرد. راه اندازی بخش های مختلف محصول به صورت مجزا انجام می شود که در نتیجه می توان سرعت و آسان بودن راه اندازی را به دست اورد. شناور بادی روی آب مدل فلامینگو بست وی بدنه ای طبی و راحتی دارد که برای بزرگسالان ساخته شده است و متناسب با بدن آن ها از ابعاد بزرگ بهره مند می باشد. در نتیجه علاقه مندان می توانند اوقات خوشی را برای افراد ایجاد نمود و برای آن ها تفریحی منحصر به فرد را فراهم کرد. خرید شناور بادی روی آب مدل فلامینگو بست وی تنها از نمایندگی اینتکس صورت می گیرد.

شناور بادی روی آب مدل فلامینگو بست وی یکی بهترین و هیجان انگیز ترین لوازم جهت تفریحات ایمن آبی بوده که توسط شرکت بزرگ بست وی در سال جدید تولید و روانه بازار شده است. این شناور بادی برای سنین کودکان و بزرگسالان بسیار مناسب بوده و همچنین این کالا دارای کیفیت ساخت بسیار عالی نسبت به قیمت مقرون به صرفه خود می باشد. شناور بادی طرح فلامینگو صورتی به دلیل رنگ بسیار مناسب و طراحی جدید همیشه از فروش بالایی برخوردار بوده و در مدت زمان کمی توانسته تا توجه بسیاری از خریداران را به سمت خود جلب کند. لازم به ذکر است طراحی سطح رویه این کالا به صورت فرو رفته و مواج طراحی شده و همچنین برای حفظ تعادل بیشتر افراد بر روی بدنه این فلامینگو دو دستگیره تعبیه شده که بسیار کاربردی و مهم است. از دیگر ویژگی های خوب این محصول نیز میتوان به قابلیت راه اندازی راحت کالا توسط انواع پمپ های بادی مخصوص نیز اشاره کرد چرا که شما عزیزان می توانید تنها با خرید یکی از این پمپ های باد به صورت جداگانه و از طریق شرکت اینتکس محصول خود را راه اندازی و استفاده کنید. اگر شما نیز مجذوب این شناور بادی روی آب مدل فلامینگو بست وی شده اید، ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که ما قصد داریم این محصول مهیج را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم تا شما عزیزان بتوانید به راحتی و با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.

جنس و کیفیت بدنه

شناور بادی فوق، ساخته شده از جنس پی وی سی یا همان وینیل طرح چرم ضد تعریق بوده که دارای ضخامت استاندارد و مناسب در برابر فشار و دما آب می باشد به همین علت شما عزیزان می توانید با خیالی راحت در فضای باز و در معرض نور خورشید در مدت زمان طولانی از این کالا استفاده کنید. لازم به ذکر است بدنه این شناور بادی از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار است که بدین علت امکان جمع آوری آن در حجم و اندازه های کوچکتر نیز وجود دارد تا به راحتی در زمان مسافرت و یا مکان مورد نظرتان قابل حمل و جابجایی باشد. از آنجایی که طول عمر کالا با کیفیت ساخت محصول رابطه مستقیم داشته ما به شما این ضمانت را می دهیم که این شناور بادی از بهترین متریال موجود در دنیا ساخته شده و به همین علت دارای طول عمر بالایی نیز می باشد.

طراحی نشیمنگاهی راحت و استاندارد

همانطور که تصاویر محصول مشخص است این کالا دارای نشیمنگاهی راحت و بزرگ برای نشستن بوده و همچنین به دلیل طراحی استاندارد بدنه، دارای تعادل بالایی روی آب های کم عمق و آرام می باشد که به همین سبب می توان از این شناور بادی روی آب طرح فلامینگو در سواحل دریا و استخرهای ساده یا پیش ساخته استفاده کرد. البته دیگر نکته حائز اهمیت درباره این محصول کاربردی وجود دستگیره هایی روی گردن این فلامینگو صورتی رنگ می باشد که به حفظ تعادل و راحتی شما بر روی آب کمک شایانی خواهد کرد. 

نحوه راه اندازی

راه اندازی این شناور بادی روی آب به دلیل وجود پمپ باد بسیار ساده و آسان است. (البته لازم به ذکر است شما عزیزان می توانید انواع پمپ های باد را از طریق سایت فروشگاه اینتکس به صورت جداگانه تهیه کنید). لازم به ذکر است هر زمانی که قصد راه اندازی محصول خود را داشتید حتما باید قبل از باد کردن، سطح مورد نظر برای پهن کردن کالا تمیز کرده و تمامی اشیای تیز را از مجاورت آن دور کنید. پر و خالی کردن این شناور بادی کمتر 3 دقیقه زمان می برد و به راحتی امکان پذیر است. ضمن اینکه پمپ باد کالا، دارای یک سال ضمانت بوده محصول مورد نظرتان یعنی شناور بادی فوق نیز دارای یکسال ضمانت نامه معتبر است که خیال شما را از بابت خریدتان راحت می کند. 

طریقه سفارش

اگر شما عزیزان قصد خرید این محصول را دارید، می توانید این کالا جذاب و مهیج را از طریق فروشگاه اینتکس به همراه برچسب تعمیرات و ضمانت نامه معتبر سفارش داده و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. همچنین شما می توانید از طریق شماره تلفن های درج شده در داخل سایت نیز با مشاوران ما در ارتباط باشید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...